Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ

1. Що таке трудовий колектив?

2. Чим відрізняються поняття «група» та «трудовий колектив»?

3. Дайте визначення поняттю «мала соціальна група».

4. Яким ознакам повинна відповідати група, щоб стати колективом?

5. Які ознаки покладені в основу створення неформальних груп в організації?

6. Хто такий лідер та яку він відіграє роль у формуванні неформальної групи?

7. З яких етапів складається процес формування трудового колективу організації? Назвіть їх та здійсніть порівняльний аналіз особливостей кожного етапу.

8. Які негативні наслідки в діяльності організації може мати вплив неформальних груп?

9. Які внутрішні та зовнішні фактори перешкоджають роботі неформальної трупи?

10. Назвіть типові ролі осіб в групі, яка працює за методом «мозкового штурму».

11. Охарактеризуйте роль трудового колективу у формуванні організаційної культури.

 

РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА:

1. Балабанова Л. В. Управління персоналом : [навч. посіб.] / Л. В. Балабанова,
О. В. Сардак. – К. : ВД «Професіонал», 2006. – 512 с.

2. Веснин В. Р. Практический менеджмент персонала : [пособ. по кадровой работе] /
В. Р. Веснин. – М. : Юристъ, 1998. – 496 с.

3. Виноградський М. Д. Менеджмент організацій : [навч. посіб.] / Виноградський М. Д., Виноградська A. M., Шканова О. М. – К. : КНТЕУ, 2002. – 654 с.

4. Крушельницька О. В. Управління персоналом : [навч. посіб.] / О. В. Крушельницька, Д. П. Мельничук. – К. : «Кондор». – 2003. – 296 с.

5. Михайлова Л. І. Управління персоналом : [навч. посіб.] / Л. І. Михайлова. – К. : Центр учбової літератури, 2007. – 248 с.

6. Ханг Г. Л. Корпоративна культура / Ханг Г. Л., Єськов О. Л., Хаєт Л. Г. ; за ред.
Г. Л. Ханга. – К. : «ЦУЛ», 2003. – 103 с.

7. Хміль Ф. І. Формування культур сучасних організацій в умовах стабілізації ринкових відносин / Ф. І. Хміль // Вісник Тернопільської академії народного господарства. – Вип. 71. – 2002. – С. 11-13.


Читайте також:

  1. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  2. III. ПИТАННЯ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
  3. IV. ПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ
  4. IV. Питання самоконтролю.
  5. V. Питання для самоконтолю
  6. V. ПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ
  7. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  8. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  9. VII. ПИТАННЯ ДЛЯ САМОПЕРЕВІРКИ
  10. VIII. ПИТАННЯ ДО ЗАЛІКУ
  11. VІ. ОРІЄНТОВНІ ПИТАННЯ ДО ІСПИТУ
  12. А.1 Стан , та проблемні питання застосування симетричної та асиметричної криптографії.




Переглядів: 368

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 7. Формування колективу організації | Тема 8. Згуртованість та соціальний розвиток колективу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.