МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ1. У чому сутність понять «плинність кадрів» та «вивільнення персоналу» та які відмінність між ними? 2. Якими є основні причини та мотиви плинності кадрів на сучасних підприємствах? 3. Які є групи факторів плинності та які заходи кожна з них містить? 4. Як впливає сучасна ситуація на ринку праці на плинність кадрів організації? 5. В організаціях яких видів діяльності, на Ваш погляд, спостерігається більша плинність кадрів? 6. Назвіть відомі Вам показники плинності кадрів. 7. Чим різняться поняття «абсолютна» та «відносна» плинність кадрів? 8. Які Ви знаєте види звільнень працівників в організації? 9. В яких випадках працівник звільняється з організації з ініціативи адміністрації? 10. Які статті Кодексу законів про працю України регулюють процеси плинності кадрів в організації? 11. При якому, на Ваш погляд, звільненні працівників спостерігається найвищий рівень конфліктності в організації? Наведіть приклади. 12. Які документи готують працівники кадрових служб при звільненні працівників? 13. Що таке «соціальна інформація» і яку роль вона відіграє в управлінні плинністю кадрів в організації? 14. Що означає поняття «трудова дисципліна» працівників? 15. Якими методами керівники налагоджують на підприємстві трудову дисципліну та які фактори на неї впливають? 16. Дайте визначення поняттю «якість трудового життя» та назвіть перелік показників, що її визначають. 17. Обґрунтуйте зміст поняття «управління безпекою персоналу». 18. Перерахуйте сукупність профілактичних та протиепідемічних заходів в управлінні персоналом.
Рекомендована література: 1.Балабанова Л. В. Управління персоналом : [навч. посіб.] / Л. В. Балабанова, 2. Веснин В. Р. Практический менеджмент персонала : [пособ. по кадровой работе] / 3. Крушельницька О. В. Управління персоналом : [навч. посіб.] / О. В. Крушельницька, Д. П. Мельничук. – К. : «Кондор». – 2003. – 296 с. 4. Савченко В. А. Управління розвитком персоналу: [навч. посіб.] / В. А. Савченко. – К. : КНЕУ, 2002. – 351 с. 5.Слиньков В. Н. Управление персоналом : [практич. реком.] / В. Н. Слиньков. – 2-е изд. – К. : Алеута; КНТ, 2005. – 240 с. 6. Технология управления персоналом. Настольная книга менеджера / [Журавлев П. В., Карташов С. А., Маусов Н. С., Одегов Ю. Г.]. – М. : «Екзамен», 1999. – 576 с. 7.Управление персоналом организации : [учебник] / Под ред. А. Я. Кибанова. – М. : ИНФРА-М, 1998. – 512 с. 8.Управління персоналом : [навч. посіб.] / [Виноградський М. Д., Беляєва С В., Виноградська А. М., Шканова О. М.]. – К. : Центр навчальної літератури, 2006. – 504 с. Читайте також:
|
||||||||
|