Коробчасті конструкції SK
Плитно-ребристі конструкції
PRK
(21+nx33+21)
33+nx42+33
33+nx42+33
Японія (міст Хамана)
Між островами в Тихому океані (США)
Довжина 387 м. 72+241+72м – одна коробка
………………………… ………..
Вектові мости
1) США – 299м – середній проліт
2) Франція (р. Сена) – 320м …..
Балочний міст найбільшого прольоту (…………… Стокгольм)
В Австралії (м. Бріски з новим портом) – довжина 1700м …..
Опори і опорні частини залізобетонних балочних мостів
По розміщенню опори бувають:
- берегові (крайні)
- руслові або проміжні
Берегові опори служать для поєднання моста з підходами і сприймають боковий тиск грунту.
В залежності від конструкції:
- масивні
- полегщеного типу
- гнучкі
- стовбурові (стовпові).
Берегові (крайні) опори в залежності від конструкції поділяють на:
- масивні
- полегшеного типу
- гнучкі
- стовбурові
Масивні застосовуються:
а) обсипні
б) із зворотними стінками
1 – тіло опори
2 – фундамент
3 – підфермова плита
4 – опорні частини
5 – шкафна стінка
6 – консольне крило
H=5,0-20,0м
Читайте також: - Алгоритм розробки техніко-економічного обґрунтування будівництва нового та реконструкції діючих підприємств харчування.
- Аналіз конструкції рульового керування.
- Аргументативні конструкції
- БЕТОННІ ТА ЗАЛІЗОБЕТОННІ КОНСТРУКЦІЇ
- Будівництві (виготовленні) та реконструкції
- ДЕРЕВ’ЯНІ КОНСТРУКЦІЇ
- Додаток 4. Типи конструкції елементів української хати
- ЕЛЕМЕНТИ КНИГИ ЯК МАТЕРІАЛЬНОЇ КОНСТРУКЦІЇ
- Етапи розвитку конструкції книги
- Ефективність та перспективи розвитку реконструкції промислових об'єктів
- Європейський банк реконструкції та розвитку
- Європейський банк реконструкції та розвитку
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|