Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ІНСТРУМЕНТИ МАРКЕТИНГУ

 

Рис. 1.1. Структура маркетингу

Комплекс маркетингу − одне з основних понять сучасної системи маркетингу. Він визначається в такий спосіб: комплекс маркетингу − це набір змінних факторів маркетингу, що піддаються контролю, сукупність яких фірма використовує у прагненні викликати бажану відповідну реакцію з боку цільового ринку.

До комплексу маркетингу входять усі заходи, що вживає фірма, щоб збільшити попит на свій товар. Численні можливості можна об'єднати в чотири основні групи: товар, ціна, методи поширення і методи стимулювання.

Товар − це набір виробів і послуг, що фірма пропонує цільовому ринку.

Ціна − грошова сума, яку споживачі мають сплатити для одержання товару. Призначена фірмою ціна повинна відповідати сприйнятій цінності пропозиції, інакше споживачі будуть купувати товари конкурентів.

Методи поширення − діяльність, завдяки якій товар стає доступним для цільових споживачів.

Методи стимулювання − усіляка діяльність фірми, спрямована на поширення відомостей про високу якість свого товару і переконання цільових споживачів купувати його.

Усі рішення щодо складових комплексу багато в чому залежать від прийнятого фірмою конкретного позиціонування товару. Рішення про позиціонування товару на ринку є основою розробки цілеспрямованого комплексу маркетингу.

Комплекс маркетингу ще називають marketing mix чи „4P” від англійських слів PRODUCT (продукт), PRІCE (ціна), PLACE (місце), PROMOTІON (просування). Усі ці складові комплексу маркетингу спрямовані до центру на цільові сегменти ринку.

Існують такі види маркетингу:

- конверсійний − попит на товар чи послуги негативний, необхідно його стимулювати;

- стимулюючий − попиту на товар чи послуги немає, необхідно його створити;

- розвивальний − попит потенційний, необхідно зробити його реальним;

- ремаркетинг − попит знижується, необхідно його оновити, дати йому новий імпульс;

- синхромаркетинг − попит коливається, необхідно його стабілізувати;

- підтримуючий маркетинг − попит відповідає можливостям фірми, необхідно підтримувати його стабільність;

- демаркетинг − попит надмірний, необхідно його знизити;

- протидіючий маркетинг − сформувався національний попит, його варто звести до нуля.

Якщо виходити зі сфери й об'єкта користування, то варто назвати такі види маркетингу: внутрішній, експортний, імпортний, науково-технічний, маркетинг прямих інвестицій, міжнародний, промисловий, маркетинг за видами товарів і послуг, маркетинг у сфері некомерційної діяльності.

 


Читайте також:

  1. Алгоритм розроблення програми комплексу маркетингу
  2. Аналітичні методи та інструменти підтримки прийняття управлінських рішень.
  3. Базові поняття теорії маркетингу. Потреби, їх класифікація. Чинники впливу на розвиток потреб.
  4. Більш глибоке розуміння суті маркетингу передбачає розгляд його з економічної, господарської і комерційної сторін.
  5. ВАЛЮТНО-КРЕДИТНІ ІНСТРУМЕНТИ
  6. Взаємодія структур маркетингу з іншими
  7. ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ПОПИТУ ТА ВИДІВ МАРКЕТИНГУ
  8. Види маркетингу
  9. Види маркетингу залежно від стану попиту
  10. Види маркетингу залежно від сфери діяльності.
  11. Види маркетингу залежно від характеру попиту.
  12. Види маркетингу та їх характеристика




Переглядів: 570

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Принципи та функції маркетингу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.