Види інформації, яка використовується в маркетинговій діяльності.
Маркетингова інформація - важливий етап маркетингових досліджень, що дозволяє підприємству на ринку отримувати переваги у конкурентній боротьбі, знижувати ступінь ризику, своєчасно визначати зміни у маркетинговому середовищі, координувати дії у ринковій стратегії. Маркетингова інформація - це об'єктивні (статистичні дані, результати маркетингових досліджень тощо) і суб'єктивні (оцінки, відчуття, думки, чутки) відомості, необхідні для прийняття маркетингових рішень. Основним джерелом маркетингової інформації є маркетингові дослідження.
Інформація, яку використовують для маркетингового дослідження повинна бути:
· високоякісною;
· вірогідною (мінімальна помилковість);
· повною;
· точною (відповідність реальним значенням стану справ);
· актуальною (свіжа інформація, не застаріла);
· цінною і корисною (відповідність меті, ситуації на ринку).
У концепції маркетингу пріоритет належить покупцеві (споживачу), тому і інформація, насамперед, потрібна про споживача і для споживача. Для отримання інформації покупці використовують різноманітні її джерела і види (табл. 9.3).
Таблиця 9.3 - Класифікація джерел і видів інформації та їх характеристика