Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Основні напрями дослідження ринку.

Основними напрямками маркетингових досліджень є:

1) вивчення місткості ринку;

2) вивчення потенційних і реальних споживачів;

3) вивчення рівня продажів конкурентів;

4) проведення порівняльного аналізу товару конкурентів;

5) вивчення розподілу часток ринку між фірмами;

6) аналіз збуту продукції;

7) аналіз рекламних кампаній конкурентів;

8) вивчення можливості розширення спектру пропонованих послуг;

9) вивчення реакції споживача на появу нового товару;

10) аналіз цінової політики;

11) вивчення внутрішнього маркетингу;

12) довгострокове прогнозування;

13 ) інші питання.

Вдаючись до маркетингових досліджень, менеджерам компаній повинні бути добре знайомі з технологією і специфікою таких досліджень, щоб надалі при ухваленні рішення не допустити помилки, заснованої на недостовірній інформації.


Читайте також:

  1. I. Дослідження фізичних властивостей
  2. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  3. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  4. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  5. II. Основні засоби
  6. II. ОСНОВНІ ПОВНОВАЖЕННЯ ТРУДОВИХ КОЛЕКТИВІВ
  7. II.3. Основні способи і прийоми досягнення адекватності
  8. III етап. Опрацювання результатів дослідження.
  9. III. Економічна інтерпретація результатів статистичного дослідження банків
  10. III. Основні обов'язки робітників та службовців
  11. IV. Основні обов'язки адміністрації
  12. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.




Переглядів: 1566

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Маркетингові дослідження, їх риси, види та організація проведення. | Види інформації, яка використовується в маркетинговій діяльності.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.