Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Спеціальні та синдикативні дослідження

Дослідження, які виконуються сторонніми організаціями, можна поділити на спеціальні дослідження Аd hос ("ед хок") та синдикативні дослідження (див. рис. 2.10).

Дослідження Ad hос — це дослідження, які виконуються для одного замовника, а отримані при цьому дані є інтелектуальною власністю замовника.

Типовою метою дослідження аd hос є "оцінка ефективності рекламної кампанії", "визначення поінформованості споживачів щодо торгової марки", "визначення ставлення споживачів до торгової марки (продукту)", "вивчення мотивацій споживачів".

Можуть бути використані такі методи збирання даних:

- опитування, фокус-групи;

- глибинне інтерв’ю;

- проекційні методи тощо.

 

Синдикативні дослідження— це дослідження, які проводяться маркетинговими фірмами за власні кошти і продаються передплатникам або разовим покупцям.

До синдикативних досліджень (див. рис. 2.10)відносять:

• омнібус;

• панель;

• моніторинг.

Омнібус— це регулярне дослідження, яке проводиться маркетинговими фірмами з певною періодичністю (раз на один або два місяці тощо) за єдиною методикою і складається з кількох блоків запитань.

Фірма —замовник дослідження може отримати інформацію про переваги споживачів, знання ними різних марок товару, ставлення до товару, демографічні характеристики респондентів (вік, стать, дохід).Організації-передплатники можуть надавати для проведення тестування свої товари та рекламу (вартість досліджень для кожного із замовників невисока, оскільки вони фінансують лише "свій" блок).

Панельє одним з методів польових досліджень і (рис. 2.10), є одним з методів отримання синдикативної інформації.

Моніторинг— дослідження, яке передбачає надання передплатникам уніфікованих оглядів стандартизованих даних (моніторинг преси, ТВ). Ця інформація використовується для оцінювання рекламної кампанії конкурентів, відстежування змін ринкових цін, перевірки добросовісності виконання замовлень на розміщення зовнішньої реклами тощо.

 

Лекція 12

План:

1.Розробка анкет як метод польових досліджень.

2.Вибірка: види та методи.

Література: 3,4,5,7,9,12,16,23

 

Лекція 13

План:

1.Методи аналізу маркетингової інформації.

2.Підготовка звіту маркетингового дослідження.

Література: 3,4,5,7,9,12,16,23

 

Лекція 14

План:

1.Методи прогнозування ринку.

2.Сегментування ринку та його етапи.

3.Фактори сегментування споживчого ринку.

Література: 3,4,5,7,9,12,16,23

 

Лекція 15

План:

1.Методи, оцінювання та вибір сегментів ринку.

2.Позиціювання та репозиціювання товару.

Література: 3,4,5,7,9,12,16,23


Читайте також:

  1. I. Дослідження фізичних властивостей
  2. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  3. III етап. Опрацювання результатів дослідження.
  4. III. Економічна інтерпретація результатів статистичного дослідження банків
  5. Абстрактно-логічні прийоми економічного дослідження.
  6. Автоматизовані системи управлінні охороною праці, обліку, аналізу та дослідження травматизму
  7. Адаптовані й специфічні методи дослідження у журналістикознавстві
  8. Актуальність дослідження
  9. Алгоритм дослідження кон’юктури
  10. Алгоритм променевого дослідження опорно-рухової системи
  11. Алгоритм психолого-педагогічного дослідження.
  12. Аналіз документів як метод соціологічного дослідження.




Переглядів: 4466

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Метод кількісних досліджень | Методи, оцінювання та вибір сегментів ринку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.