МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Методи, оцінювання та вибір сегментів ринкуЗалежно від цілей і завдань дослідження використовують такі методи сегментування: - метод побудови сітки сегментування; - метод групувань; - метод багатомірного статистичного аналізу. Метод побудови сітки сегментування - застосовується для виділення базових ринків і використовується на рівні макросегментування. Метод групувань – передбачає послідовну розбивку сукупності об’єктів на кілька підгруп за найбільш важливими ознаками. Метод багатомірного статистичного аналізу – полягає в одночасній (автоматичній) класифікації об’єктів за кількома ознаками. Найефективнішим вважається метод кластерного аналізу: -в один сегмент (кластер) об’єднуються споживачі, які мають кілька подібних ознак; -ступінь схожості між споживачами, які належать до одного сегмента, має бути вищий схожості між споживачами, які належать до інших типів. Об’єктами сегментування можуть бути: споживачі,, товари, фірми-конкуренти. Вибір цільових сегментів передує їх оцінювання за такими напрямами: 1.Оцінювання привабливості сегмента. 2.Оцінювання можливостей фірми конкурувати в цьому сегменті. Критерії оцінювання привабливості сегмента: - ринкові фактори (розмір сегмента, темпи його зростання, цінова чутливість, бар’єри входу і виходу із сегмента); - конкурентні фактори (характер конкуренції, можливість появи нових конкурентів, наявність сегментів, які поки що не обслуговуються конкурентами); - політичні, соціальні фактори та проблеми захисту довкілля, які має враховувати фірма, орієнтуючись на задоволення певного сегмента. Оцінювання можливостей фірми конкурувати в цьому сегменті – можливість обслуговувати ринковий сегмент і визначається наявністю фінансових ресурсів і конкурентних переваг: - у витратах (чутливість до зміни цін); - технологічні ноу-хау (бар’єр для конкурентів); - маркетингові можливості фірми (імідж товару та фірми); - кваліфікація управлінського персоналу. Вибір сегментів ринку залежно від стратегії маркетингу та рівня сегментування ринку: 1. Недиференційований маркетинг. 2. Диференційований маркетинг. 3. Концентрований маркетинг. 4. Індивідуалізований маркетинг. 1. Недиференційований маркетинг – стратегія маркетингу яка передбачає, що фірма виходить на ринок з одним товаром і розробляє єдиний комплекс маркетингу, концентруючи увагу на загальних потребах споживачів, залишаючи поза увагою їхні відмінності(єдині квитки на всі види міського транспорту, які діють протягом доби - Швейцарія, прийнятно для України). 2.Стратегія диференційованого маркетингу - передбачає освоєння фірмою кількох ринкових сегментів, для кожного з яких розробляється окремий товар і використовується відповідний комплекс маркетингу (шоколад з різною начинкою, молоко різної жирності, вагони підвищеної комфортності). Види диференційованого маркетингу: -товарна диференціація (за показниками якості, довговічності, надійності); -сервісна диференціація (доставка, монтаж, ремонт, навчання, інші послуги); -диференціація персоналу (компетентність, ввічливість, комунікабельність); -диференціація іміджу. 3.Концентрований маркетинг - фірма зосереджує свою діяльність на одному сегменті ринку (ніші), розробляючи один маркетинговий комплекс (споживачі не вживають майонез оскільки цей продукт не вписується в їх концепцію здорової їжі - розробка дієтичного майонезу). 4.Індивідуалізований маркетинг - передбачає розробку окремого комплексу маркетингу для кожного споживача (унікальні вироби, послуги на індивідуальній основі: архітекторів, юристів, кутюр'є, ювелірні прикраси - виправдано платоспроможністю покупця). Стратегія репозиціювання товару (модифікація несприятливого позиціювання) – використовується у разі, якщо позиція товару не відповідає очікуванням фірми, для зміни позицій товару в свідомості споживачів. Стратегії репозиціювання дають змогу змінити негативне сприйняття товару споживачами. Виділяють шість стратегій репозиціювання (Бойд, Рей і Стренг): • модифікувати товар — поліпшити певну характеристику товару, яка наразі не відповідає очікуванням ринку; • модифікувати важливість атрибутів — переконати ринок у тому, що слід приділяти більше уваги певній характеристиці, яка є сильною стороною марки; • модифікувати сприйняття марки, адже ринок може бути погано поінформований і недооцінювати реальні якості марки, що відрізняють її від інших товарів; • модифікувати сприйняття марок фірм-конкурентів (передбачає порівняльну рекламу, якщо ринок переоцінює деякі характеристики товару); • привернути увагу до тих атрибутів, які ринок ігнорує (передбачає створення нової вигоди, яка ще не розглядалася цільовим сегментом); • модифікувати необхідний рівень атрибута, якщо ринок очікує рівня якості, який не завжди потрібний. Фірма може робити спробу переконати сегмент у тому, що рівень якості є адекватним його вимогам. Стратегія репозиціювання може потребувати зміни ціни, назви, упаковки товару. Читайте також:
|
||||||||
|