Мета - навчити студента знати та розуміти:процес стратегічного маркетингового планування, моделі прийняття стратегічних рішень, види маркетингових, види маркетингових стратегій.
Лекція 16
План:
1.Сутність планування маркетингу.
2.Етапи маркетингового планування.
Література: 3,4,5,7,9,12,16,23
Лекція 17
План:
1.Моделі прийняття стратегічних рішень.
2.Матриці та стратегії реалізації маркетингових цілей.
Література: 3,4,5,7,9,12,16,23
Лекція 18
План:
1.Види маркетингових стратегій.
2.Маркетингові конкурентні стратегії.
Література: 3,4,5,7,9,12,16,23
Тема 7. Товарна політика
Мета - навчити студента знати та розуміти:цілі та структуру маркетингової товарної політики, складові якості товару, послідовність оцінювання конкурентноспроможності товару, сутність концепції життєвого циклу товару, етапи процесу розробки нових товарів, рішення які приймаються в системі управління товаром, товарні стратегії фірми.
Лекція 19
План:
1.Сутність товару з позиції маркетингу.
2.Структура і цілі маркетингової товарної політики.