Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 6. Розробка стратегії маркетингу

Мета - навчити студента знати та розуміти:процес стратегічного маркетингового планування, моделі прийняття стратегічних рішень, види маркетингових, види маркетингових стратегій.

 

Лекція 16

План:

1.Сутність планування маркетингу.

2.Етапи маркетингового планування.

Література: 3,4,5,7,9,12,16,23

 

Лекція 17

План:

1.Моделі прийняття стратегічних рішень.

2.Матриці та стратегії реалізації маркетингових цілей.

Література: 3,4,5,7,9,12,16,23

 

Лекція 18

План:

1.Види маркетингових стратегій.

2.Маркетингові конкурентні стратегії.

Література: 3,4,5,7,9,12,16,23

 

Тема 7. Товарна політика

Мета - навчити студента знати та розуміти:цілі та структуру маркетингової товарної політики, складові якості товару, послідовність оцінювання конкурентноспроможності товару, сутність концепції життєвого циклу товару, етапи процесу розробки нових товарів, рішення які приймаються в системі управління товаром, товарні стратегії фірми.

 

Лекція 19

План:

1.Сутність товару з позиції маркетингу.

2.Структура і цілі маркетингової товарної політики.

Література: 3,4,5,7,9,12,16,23

 


Читайте також:

  1. III. Стратегії вибору комбінацій показників
  2. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  3. IY. Стратегії “асоційованого” ринку
  4. O стратегії диверсифікації.
  5. Адаптація організаційної структури до стратегії
  6. Алгоритм розроблення програми комплексу маркетингу
  7. Альтернативні стратегії за матрицею Мак-Кінсі.
  8. Альтернативні стратегії фінансування оборотних активів підприємства
  9. Альтернативність у реалізації стратегії розвитку підприємства
  10. Аналіз бюджетних запитів і розробка проекту Державного бюджету України.
  11. Аналіз вихідних даних і розробка конструкції пристрою, його робота
  12. Аналіз стратегічних альтернатив та визначення оптимальної стратегії формування фінансових ресурсів




Переглядів: 403

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методи, оцінювання та вибір сегментів ринку | Сутність товару з позиції маркетингу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.