Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Сутність товару з позиції маркетингу.

Товар — це засіб задоволення певної потреби

Товари поділяють на групи за такими критеріями:

/ сфера використання (товари споживчого попиту, або споживчі товари, і товари промислового призначення, або промислові товари);

/ тривалість використання (товари короткочасного використання і товари тривалого використання); / матеріальність (товари та послуги).

В основі класифікації є розподіл всіх товарів на два класи (до типу покупця):

• споживчі товари та послуги;

• товари виробничого призначення (промислові товари).

Товари широкого вжитку (споживчі товари) — товари, які споживачі купують для особистого споживання.

Цей клас товарів поділяють:

/ залежно від тривалості використання — на товари тривалого використання і товари короткочасного використання;

/ залежно від поведінки та звичок покупців — на:

товари повсякденного попиту,купівля яких відбувається часто без роздумів, без докладання значних зусиль на їх порівняння і купівлю (зубна щітка, хліб, журнал):

товари постійного попиту (купуються регулярно);

товари імпульсивної купівлі (купуються незаплановано — гумка, цигарки);

товари для нагальних потреб (парасолька, обігрівач);

—товари попереднього вибору— товари, які купуються не часто і попередньо порівнюються між собою за окремими критеріями — якість, ціна, дизайн (квартири, електроприлади). Розрізняють схожі і несхожі товари (одяг, меблі);

—товари особливого попитуце товари з унікальними характеристиками або товари певної марки, заради придбання якої споживачі згодні докласти додаткових зусиль (престижні марки автомобілів);

—товари пасивного попиту,про які споживач або не знає, або знає, але не задумується про їх купівлю (послуги страхування майна);

/ споживчі послуги— включають особисті послуги, послуги з орендування товарів та послуги, спрямовані на власність споживачів.

 

Товари виробничого призначення (промислові товари) – товари призначені для використання у виробничому процесі, для перепродажу або здавання в оренду.

Товари промислового призначення поділяють:

- залежно від призначення і особливостей використання - на товари, що витрачаються при використання (сировина, природне паливо), на товари, що втрачають при використанні свій ресурс (машини, обладнання);

- залежно від характеру і терміну використання та ролі в технологічному процесі виділяють такі групи товарів промислового призначення:

—капітальне устаткування— будівлі, споруди, стаціонарні установки;

—допоміжне устаткування— рухоме виробниче обладнання та інструмент;

—сировина — продукти природи, призначені для подальшого використання, які, в свою чергу, можуть бути мінерального (нафта, природний газ) та натурального походження (бавовна, риба, пшениця, деревина);

—напівфабрикати та деталі— товари, які стають частиною готової продукції;

—матеріали — товари, які є результатом переробки сировини;

/ послуги виробничого призначення включають:

—виробничі послуги(послуги з технічного обслуговування та ремонту обладнання, інжиніринг, лізинг);

—розподільчі послуги(комерційні, транспортні);

—професійні послуги(фінансові, інформаційні, консалтингові, банківські, реклами, страхування);

—громадські послуги(наприклад, освітні послуги).

Рівні товару (фактори) за якими споживач оцінює товар, обираючи його серед подібних, і які мають бути передбачені фірмою.

Перший рівень – товар за задумом виробника (потреба, задля задоволення якої він створюється). На ньому конкурують товари-замінники.

Другий рівень – товар у реальному виконанні. Кожен товар має п’ять ознак:

- якість; - властивості; - дизайн; - марочна назва; - упаковка.

Третій рівень – товар із підсиленням передбачає надання споживачеві додаткових послуг або отримання додаткової вигоди від придбання товару і вимагає:

- монтажу; - гарантії; - доставки; - надання кредиту.

Сервіс це надання покупцям комплексу послуг для забезпечення ефективного використання купленого товару протягом усього періоду експлуатації.

 

2.Структура і цілі маркетингової товарної політики.

 

(Рис. 4.4)

 

Маркетингова товарна політика – комплекс заходів, у рамках якого один або кілька товарів використовуються як основні інструменти досягнення цілей фірми.

 


Читайте також:

  1. IV. На четвертому етапі, виходячи із позиції кожної СОБ на матриці АДЛ, вибирають для неї відповідну стратегію.
  2. T. Сутність, етіологія та патогенез порушень опорно-рухової системи
  3. V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
  4. VII розділ. Маркетингові рішення з розподілу та збуту товару
  5. Адитивні методи засновані на виборчому осадженні струмопровідного покриття на діелектричну основу, на яку заздалегідь може наноситися шар клейової композиції.
  6. Альтернативні уявлення щодо макроекономічного регулювання: теорії раціональних сподівань та економіка пропозиції. Крива Лафера.
  7. Аналіз конкурентної позиції підприємства
  8. Аналіз обсягу пропозиції і реалізації послуг туристського підприємства
  9. Аналіз ресурсної бази та активів банку з позиції ліквідності
  10. Багатомірність і сутність культури виявляється в її основних функціях: соціальній (гуманістичній), пізнавальній, аксиологічній, семіотичній, нормативній.
  11. Базові поняття теорії маркетингу. Потреби, їх класифікація. Чинники впливу на розвиток потреб.
  12. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. особливості побудови банківської системи в Україн




Переглядів: 968

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 6. Розробка стратегії маркетингу | Лекція 20

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.