МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Сутність товару з позиції маркетингу.Товар — це засіб задоволення певної потреби Товари поділяють на групи за такими критеріями: / сфера використання (товари споживчого попиту, або споживчі товари, і товари промислового призначення, або промислові товари); / тривалість використання (товари короткочасного використання і товари тривалого використання); / матеріальність (товари та послуги). В основі класифікації є розподіл всіх товарів на два класи (до типу покупця): • споживчі товари та послуги; • товари виробничого призначення (промислові товари). Товари широкого вжитку (споживчі товари) — товари, які споживачі купують для особистого споживання. Цей клас товарів поділяють: / залежно від тривалості використання — на товари тривалого використання і товари короткочасного використання; / залежно від поведінки та звичок покупців — на: —товари повсякденного попиту,купівля яких відбувається часто без роздумів, без докладання значних зусиль на їх порівняння і купівлю (зубна щітка, хліб, журнал): товари постійного попиту (купуються регулярно); товари імпульсивної купівлі (купуються незаплановано — гумка, цигарки); товари для нагальних потреб (парасолька, обігрівач); —товари попереднього вибору— товари, які купуються не часто і попередньо порівнюються між собою за окремими критеріями — якість, ціна, дизайн (квартири, електроприлади). Розрізняють схожі і несхожі товари (одяг, меблі); —товари особливого попиту—це товари з унікальними характеристиками або товари певної марки, заради придбання якої споживачі згодні докласти додаткових зусиль (престижні марки автомобілів); —товари пасивного попиту,про які споживач або не знає, або знає, але не задумується про їх купівлю (послуги страхування майна); / споживчі послуги— включають особисті послуги, послуги з орендування товарів та послуги, спрямовані на власність споживачів.
Товари виробничого призначення (промислові товари) – товари призначені для використання у виробничому процесі, для перепродажу або здавання в оренду. Товари промислового призначення поділяють: - залежно від призначення і особливостей використання - на товари, що витрачаються при використання (сировина, природне паливо), на товари, що втрачають при використанні свій ресурс (машини, обладнання); - залежно від характеру і терміну використання та ролі в технологічному процесі виділяють такі групи товарів промислового призначення: —капітальне устаткування— будівлі, споруди, стаціонарні установки; —допоміжне устаткування— рухоме виробниче обладнання та інструмент; —сировина — продукти природи, призначені для подальшого використання, які, в свою чергу, можуть бути мінерального (нафта, природний газ) та натурального походження (бавовна, риба, пшениця, деревина); —напівфабрикати та деталі— товари, які стають частиною готової продукції; —матеріали — товари, які є результатом переробки сировини; / послуги виробничого призначення включають: —виробничі послуги(послуги з технічного обслуговування та ремонту обладнання, інжиніринг, лізинг); —розподільчі послуги(комерційні, транспортні); —професійні послуги(фінансові, інформаційні, консалтингові, банківські, реклами, страхування); —громадські послуги(наприклад, освітні послуги). Рівні товару (фактори) за якими споживач оцінює товар, обираючи його серед подібних, і які мають бути передбачені фірмою. Перший рівень – товар за задумом виробника (потреба, задля задоволення якої він створюється). На ньому конкурують товари-замінники. Другий рівень – товар у реальному виконанні. Кожен товар має п’ять ознак: - якість; - властивості; - дизайн; - марочна назва; - упаковка. Третій рівень – товар із підсиленням передбачає надання споживачеві додаткових послуг або отримання додаткової вигоди від придбання товару і вимагає: - монтажу; - гарантії; - доставки; - надання кредиту. Сервіс це надання покупцям комплексу послуг для забезпечення ефективного використання купленого товару протягом усього періоду експлуатації.
2.Структура і цілі маркетингової товарної політики.
(Рис. 4.4)
Маркетингова товарна політика – комплекс заходів, у рамках якого один або кілька товарів використовуються як основні інструменти досягнення цілей фірми.
Читайте також:
|
||||||||
|