МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Лекція 20План: 1.Фактори конкурентоспроможності товару. 2.Показники конкурентоспроможності товару. Література: 3,4,5,7,9,12,16,23
Лекція 21 План: 1.Процес розробки нових товарів. 2.Методи в процесі розробки нових товарів. Література: 3,4,5,7,9,12,16,23
Лекція 22 План: 1.Життєвий цикл товару. 2.Види життєвих циклів товарів. Література: 3,4,5,7,9,12,16,23
Життєвий цикл товару Життєвий цикл товару визначає послідовність періодів існування товару фірми на ринку та характеризує зміну обсягів продажу та прибутку від його реалізації і визначає маркетингові стратегії від моменту виведення товару на ринок до його зняття з ринку відповідно до поведінки споживачів і конкурентів. Класичний життєвий цикл товару складається з чотирьох етапів: 1. Етап впровадження. 2. Етап зростання. 3. Етап зрілості. 4. Етап спаду. (Рис. Характеристики і цілі маркетингу на різних етапах ЖЦТ.)
1.Етап впровадження – період появи нового товару на ринку і поступового збільшення обсягу продажу. Основна ціль маркетингу на цьому етапі: - спонукати споживачів спробувати зробити пробні купівлі товару; - налагодити розподіл нового товару. 2.Етап зростання – відбувається з моменту, коли фірма починає отримувати прибуток, що супроводжується швидким зростанням обсягу продажу і свідчить про те, що товар схвалено споживачами. Крива ЖЦТ дає можливість визначити момент виведення на ринок нового товару (рис. Періоди заміни старого товару новим). 3.Етап зрілості – темпи приросту збуту на цьому етапі уповільнюються (конкурентні товари-аналоги). Маркетингова ціль на цьому етапі: максимізація прибутку і стабілізація частки ринку. Основне завдання маркетингу на цьому етапі – продовження ЖЦТ, що можна досягти такими засобами: - розширення ринку шляхом залучення нових споживачів, виходу на нові територіальні ринки або нових застосувань товару; - модифікація товару; - репозиціювання марки з метою привернути увагу нових сегментів споживачів; - пошук нових сфер використання товару. 4.Етап спаду – в цей період споживачі переходять на використання нового товару (зняття товару з виробництва). На цьому етапі компанія може прийняти одне з двох можливих рішень: зняти марку з продажу або відродити марку. Лекція 23 План: 1.Аспекти управління в сфері послуг. 2.Товарні стратегії фірми. Література: 3,4,5,7,9,12,16,23
Тема 8. Цінова політика Мета - навчити студента знати та розуміти:цілі і типові ситуації ціноутворення, фактори які впливають на встановлення цін, сутність методів ціноутворення, цінові стратегії фірми, коригування ціни залежно від конкретної ситуації.
Читайте також:
|
||||||||
|