Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Лекція 20

План:

1.Фактори конкурентоспроможності товару.

2.Показники конкурентоспроможності товару.

Література: 3,4,5,7,9,12,16,23

 

Лекція 21

План:

1.Процес розробки нових товарів.

2.Методи в процесі розробки нових товарів.

Література: 3,4,5,7,9,12,16,23

 

Лекція 22

План:

1.Життєвий цикл товару.

2.Види життєвих циклів товарів.

Література: 3,4,5,7,9,12,16,23

 

Життєвий цикл товару

Життєвий цикл товару визначає послідовність періодів існування товару фірми на ринку та характеризує зміну обсягів продажу та прибутку від його реалізації і визначає маркетингові стратегії від моменту виведення товару на ринок до його зняття з ринку відповідно до поведінки споживачів і конкурентів.

Класичний життєвий цикл товару складається з чотирьох етапів:

1. Етап впровадження.

2. Етап зростання.

3. Етап зрілості.

4. Етап спаду.

(Рис. Характеристики і цілі маркетингу на різних етапах ЖЦТ.)

 

 

1.Етап впровадження – період появи нового товару на ринку і поступового збільшення обсягу продажу.

Основна ціль маркетингу на цьому етапі:

- спонукати споживачів спробувати зробити пробні купівлі товару;

- налагодити розподіл нового товару.

2.Етап зростання – відбувається з моменту, коли фірма починає отримувати прибуток, що супроводжується швидким зростанням обсягу продажу і свідчить про те, що товар схвалено споживачами.

Крива ЖЦТ дає можливість визначити момент виведення на ринок нового товару (рис. Періоди заміни старого товару новим).

3.Етап зрілості – темпи приросту збуту на цьому етапі уповільнюються (конкурентні товари-аналоги).

Маркетингова ціль на цьому етапі: максимізація прибутку і стабілізація частки ринку.

Основне завдання маркетингу на цьому етапі – продовження ЖЦТ, що можна досягти такими засобами:

- розширення ринку шляхом залучення нових споживачів, виходу на нові територіальні ринки або нових застосувань товару;

- модифікація товару;

- репозиціювання марки з метою привернути увагу нових сегментів споживачів;

- пошук нових сфер використання товару.

4.Етап спаду – в цей період споживачі переходять на використання нового товару (зняття товару з виробництва).

На цьому етапі компанія може прийняти одне з двох можливих рішень: зняти марку з продажу або відродити марку.

Лекція 23

План:

1.Аспекти управління в сфері послуг.

2.Товарні стратегії фірми.

Література: 3,4,5,7,9,12,16,23

 

Тема 8. Цінова політика

Мета - навчити студента знати та розуміти:цілі і типові ситуації ціноутворення, фактори які впливають на встановлення цін, сутність методів ціноутворення, цінові стратегії фірми, коригування ціни залежно від конкретної ситуації.

 


Читайте також:

  1. Блок 3.2. Лекція 9. Небезпеки техногенного характеру
  2. Вид заняття: лекція
  3. Вид заняття: лекція
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вступна лекція
  8. Вступна лекція 1. Методологічні аспекти технічного регулювання у
  9. Заняття . Лекція № .
  10. Заняття 10. Лекція № 8
  11. Заняття 12. Лекція №9.
  12. Заняття 13. Лекція №10.




Переглядів: 418

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сутність товару з позиції маркетингу. | Лекція 24

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.