Оцінка виконання кожним студентом вивчених практичних навичок.
Студент повинен вміти:
1. Вміти провести обстеження хворої дитини:
а) вміти збирати скарги, анамнез хвороби у дітей з ЮРА, реактивних артропатіях у дітей, сімейний анамнез у родичів хворої дитини
б) вміти провести загальний огляд, пальпацію, перкусію та аускультацію органів серцево-судинної та костно-суглобової системи дитини,
2. Вміти визначати етіологічні та патогенетичні фактори розвитку ЮРА, реактивних артропатій у дітей
3. Вміти обґрунтувати та поставити найбільш вірогідний або синдромний діагноз ЮРА, реактивних артропатій у дітей
4. Вміти за уніфікованими протоколами призначити лабораторне та/або інструментальне обстеження хворої дитини та інтерпретувати отримані результати
5. Вміти трактувати та обґрунтовувати загальні принципи лікування, реабілітації та профілактики ЮРА, реактивних артропатій у дітей
6. Вміти діагностувати невідкладні стан та надати невідкладну допомогу при ЮРА, реактивних артропатіях у дітей
Інформаційна частина методичної розробки
Читайте також: - A) Оцінка захисних споруд за ємністю – визначення коефіцієнта Квм.
- B) Оцінка ЗС за захисними властивостями
- I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
- II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
- III. Виконання бюджету
- III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
- III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
- III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
- III. ПИТАННЯ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
- IV. Загальна оцінка діяльності вчителя
- IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
- IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|