![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Теоретичні відомості про обчислення довжини вектора, кута між векторами, що задані координатами. Методичні вказівки до виконання роботи.Вектором називається напрямлений відрізок. Позначати вектори будемо Вектор, в якого початок і кінець збігаються, називається нульовим вектором. Довжина вектора Довжина вектора Сумою векторів Добутком вектора
Скалярним добутком двох ненульових векторів Якщо вектори задано за допомогою координат:
Два вектори колінеарні тоді і тільки тоді, коли їх скалярний добуток дорівнює нулю. Вектори Задача №1. Знайти відстань між двома точками A(3;-4) і B(6;-8) Задача №2. Встановити вид трикутника ABC, якщо A(1;-1); B(-2;1); C(1;2).
Задача №3.Переконатись в тому, що точки A(0;1); B(-1;-2); C(2;7)лежать на одній прямій
Задача №4. Знайти скалярний добуток векторів
Поділ відрізка у заданому відношенні.
Число l — називається відношенням, в якому точка М ділить відрізок М1М2 Тоді Координати точки М обчислюються:
Якщо точка М(х,у) — середина відрізка М1М2, то
Задача №5. Знайти довжину медіани AM трикутника АВС, якщо A(11;14); B(-5;2); С(3;-6) . Задача №6 Дано вершини A(-3;1); B(1;3) паралелограма АВСD і точка М(1;-2)перетину його діагоналей. Знайти координати вершин C і D. Скалярним добутком векторів
Два ненульові вектори перпендикулярні тоді і тільки тоді, коли їх скалярний добуток дорівнює нулю. Кут між векторами визначають за формулою: Задача №7. Знайти кут між векторами
1. Що називається вектором? 2. Який вектор називається нульовим? 3. Формула довжини вектора. 4. Сума векторів, що задані своїми координатами.. 5. Добуток вектора на число. 6. Скалярний добуток векторів. 7.Які вектори називаються колінеарними? Умова колінеарності векторів. 8. Які вектори називаються рівними? 9. Поділ відрізка у даному відношенні. 10. Формула кута між векторами.
Висновок.______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Перевірив викладач ___________ Оцінка___________Дата ____________ ПРАКТИЧНА РОБОТА № 12 Тема. Застосування координатного методу до обчислення відстаней та кутів у просторі Мета роботи: навчитись застосовувати координатний метод до обчислення відстаней та кутів у просторі
Наочне забезпечення та обладнання: 1.Інструкційні картки; 2.Варіанти завдань для письмового опитування; 3.Роздатковий матеріал: опорні конспекти “Декартові координати та вектори в просторі”. Теоретичні відомості про обчислення відстаней та кутів у просторі. Методичні вказівки до виконання роботи. Відстань між точками Задача №1. Дано дві точки вектор Задача № 2. Знайти довжину медіани АМ трикутника АВС, якщо
Вектори називаються колінеарними, якщо вони лежать на одній або паралельних прямих. Вектори колінеарні, якщо їх відповідні координати пропорційні Вектори
Задача № 3. При яких значеннях m і n дані вектори колінеарні:
|
|
Генерація сторінки за: 0.024 сек. |