Замковий пристрій (рис. 20. 25.) призначений для з¢єднання з кульовим пальцем 1 тягово – зчіпного пристрою автомобіля, приєднувальні елементи якого повинні бути стандартизовані по ОСТ 37.001.096 – 84.
В корпусі 4 замкового пристрою виконано сферичне поглиблення, в яке входить кульовий палець при зчепленні причепа з тягово-зчіпним пристроєм автомобіля. Зчеплення без зазорів забезпечується за допомогою рухомого циліндричного сухаря 2, постійно підтисненого пружиною 3, яка впирається в втулку 6 з прикріпленою до неї рукояткою 5. Для уникнення самовільного розчеплення автопоїзда (наприклад, при самовільному відкручуванні втулки 6) передбачений страховий палець 8 встановлений в наскрізний отвір в корпусі 4. Страховий палець проходить через кільцеву проточку на сухарі таким чином, що сухар не може переміститися назад, але може переміщатися вперед в сторону пальця 1 на задану величину за рахунок передбаченого зазору між штирем та кільцевою проточкою сухаря. Допоміжним запобіжником від розчеплення служить передній кінець рукоятки 5, який також перешкоджає переміщенню сухаря 2 назад.
На лонжеронах рами за допомогою болтів закріплені два запобіжні ланцюги 7.