МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||
ЕлектрообладнанняПротивідкатні упори Опорні стояки
Передній 1 та задній 5 опорні стояки (мал. 20.20) призначені для забезпечення стійкості навантаженого або порожнього причепа після розчеплення з автомобілем-тягачем. На стояку три знімні опорні стояки вставляються в відповідні кронштейни, які закріплені на рамі причепа. Щоб уникнути продавлення грунту під опорні стояки необхідно підкласти підкладки (башмаки). Задні стояки повинні бути зафіксовані за допомогою пальців, вставлених в спеціальні отвори, виконані в стояках. В транспортному положенні стояки знімаються та разом із підкладками вкладаються в платформу причепа.
Противідкатні упори забезпечують неможливість переміщення навантаженого відчепленого причепа на сухій дорозі з твердим покриттям на схилі не менше 20 %.
Електрообладнання (рис.20.26.) виконане за однопровідною схемою, живлення від мережі автомобіля, напруга 12 вольт.
Рис. 20. 26. Схема електрообладнання: 1 – штепсельна вилка; 2 – задні ліхтарі; 3 – ліхтар освітлення номерного знаку В систему електрообладнання причепа входять два задніх ліхтарі 2, ліхтар 3 освітлення номерного знаку, з’єднаний пучок проводів із штепсельною вилкою ПС 300А. Задні ліхтарі ФП 132 запозичені в автомобілів виробництва Луцького і Уляновського ( Росія ) автомобільних заодів. В ліхтарях встановлені по 3 лампи А12-21 (покажчика повороту, сигналу гальмування і габаритних вогнів). Ліхтар освітлення номерного знаку. На передньому борті встановленні два світловідбивачі (катафоти) ФП315 круглої форми білого кольору, на задньому борті – два світловідбивачі ФП 401 трикутної форми червоного кольору. Дозволяється на період транспортування причепа демонтаж задніх ліхтарів та освітлення номерного знаку. Монтаж здійснювати згідно мал.20.26. Приєднати проводи до клем задніх ліхтарів та ліхтаря освітлення номерного знаку з відповідним маркуванням, попередньо протягнувши кінці цих проводів через отвори в панелях. Закріпити ліхтарі задні та освітлення номерного знаку за допомогою кріплення із комплекту постачання. Вказівки по встановленню додаткового електрообладнання на легковому автомобілі для роботи з причепом, приводяться в інструкції по експлуатації на тягово-зчіпний пристрій. Читайте також:
|
||||||||||||||||||
|