Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вибір електрообладнання на напругу до 1кВ.

Вибір комплектних шинопроводів.

Комплектні шинопроводи типу ШМА для головних магістралей вибирають за розрахунковим струмом силового трансформатора, до якого підключена магістраль.

Втрати напруги в головній магістралі визначають за формулою, %:

, (13)

де – сума моментів струмових навантажень шинопроводу, А. км;

­­ – відповідно питомі активне і індуктивне навантаження шинопроводу, Ом/км.

Розподільчі шинопроводи типу ШРА вибирають за розрахунковим струмом з умови:

, (14)

де – номінальний струм шинопроводу.

Втрату напруги в розподільчому шинопроводі з рівномірним навантаженням і розміщенням ввідної секції в середині шинопроводу визначають за формулою, %:

, (15)

де – сума моментів струмових навантажень шинопроводу, А. км;

­­ – відповідно питомі активне і індуктивне навантаження шинопроводу, Ом/км.

При розміщенні ввідної коробки на початку шинопроводу втрати напруги визначають з врахуванням всієї довжини шинопроводу.

Комплектні шинопроводи перевіряють на електродинамічну стійкість за умовою:

, (16)

де – допустимий ударний струм КЗ для даного типу шинопроводу;

– розрахунковий ударний струм КЗ на початку шинопроводу.

 

Вибір перерізу проводів і жил кабелів.

Січення провідників, кабелів вибирають згідно економічної густини струму, їх також перевіряють на умову допустимої втрати напруги. Вибране січення перевіряють на умову відповідності апарату захисту.

 

q Вибір перерізу проводів, кабелів, шинопроводів за нагрівом.

Провідники, кабелі та ін. в залежності від властивостей ізоляції можна нагрівати до певної температури, при якій не змінюються фізичні властивості провідників і ізоляції. Виходячи з допустимої температури для різних провідників і температури навколишнього середовища 250 С чи температури землі 150 С, складені таблиці допустимих струмів на провідники і кабелі (ПУЕ, табл. 1-3-1, 1-3-21). Вибір січення провідників зводиться до визначення розрахункового струму Іp в лінії і порівняння цього струму з табличним значенням допустимого навантаження для прийнятої конструкції проводу і умов прокладки з врахування поправкових коефіцієнтів.

При цьому повинна задовільнятися наступна умова

, (17)

При прокладанні декількох кабелів в одній траншеї необхідно враховувати нагрівання їх теплотою, що виділяється від сусідніх кабелів. В цьому випадку допустимі струми на кабелі зменшують і знаходять за допомогою поправкових коефіцієнтів kпр в залежності від кількості і відстані між кабелями (згідно ПУЕ, табл. 1-3-23).

Поправкові коефіцієнти вводять також при визначенні довготривалих допустимих струмів, якщо температура навколишнього середовища значно відрізняється від прийнятої (ПУЕ, табл. 1-3-36).

Для проводів великих січень (мідних більше 10 мм2 і алюмінієвих більше 16 мм2) при повторно-короткочасному і короткочасному режимах з загальною тривалістю циклу tц до 10 хв і тривалістю робочого періоду tр до 4 хв розрахункове навантаження необхідно привести до тривалого режиму роботи, шляхом множення на коефіцієнт

, де , (18)

Провідники підлягають перевірці на допустиме нагрівання не тільки в нормальних, але і в аварійних режимах.

В аварійних режимах допускається робота кабелю з перевантаженням, якщо в нормальному тривалому режимі роботи найбільше навантаження не перевищує 80% повного тривалого допустимого струму по нагріванню. В цьому випадку навантажувати кабель до 130% тривалістю не більше 6 годин можна на протязі 5 діб.

Слід зауважити, що вибір перерізу провідника згідно таблиць допустимих навантажень призводить до великих втрат активної потужності на нагрівання і до значних втрат напруги, тому для кінцевого вибору перерізу провідника слід здійснити всі розрахунки, що вимагаються в ПУЕ.

q Вибір перерізу проводів, кабелів, шинопроводів за економічною густиною струму.

Мережі промислових підприємств потрібно будувати так, щоб вони були економічними як при спорудженні так і при експлуатації. Згідно ПУЕ мережі вибирають за економічною густиною струму, яка для різних провідників нормується в залежності від часу використання максимального навантаження в рік () і матеріалу провідника (ПУЕ, табл. 1-3-37).

Економічно-доцільне січення вибирається з відношення

, (19)

де – розрахунковий струм лінії; – нормоване значення економічної густини струму.

Економічна густина також збільшується на 40%, якщо максимум струмового навантаження припадає на нічний час і січення ізольованих провідників не менше 16 мм2.

Але в мережах, напругою до 1 000 В переріз вибраний за економічною густиною струму, в два-три рази перевищує переріз вибраний згідно нагрівання, тому перевірці згідно економічної густини струму не підлягають:

q мережі, напругою до 1 000 В, при часові використання максимуму навантаження до 4 000 – 5 000 год;

q освітлювальні мережі промислових підприємств, житлових і громадських будівель;

q відгалуження до окремих електроприймачів напругою до 1000 В;

q складені шини електроустановок всіх напруг;

q мережі тимчасових споруд, а також пристрої з малим строком служби (3-5 р.)

 

q Вибір перерізу проводів, кабелів за втратою напруги.

Вибраний переріз провідників повинен відповідати як економічним умовам, так і умовам забезпечення споживачів якісною електричною енергією. З цією метою мережа перевіряється за втратами напруги. Нормованих значень для втрат напруги не встановлено, але знаючи напругу на шинах трансформатора і підрахувавши втрату напруги в мережі можна визначити відхилення напруги на затискачах приймачів і порівняти з допустимими значеннями відхилення напруги.

Якщо переріз проводу вибраний згідно економічної густини струму чи згідно нагрівання, то розрахунок проводів згідно втрати напруги носить перевірковий характер і полягає в наступному:

1) Згідно схеми розміщення навантажень визначають лінійні струми І;

2) Використовуючи таблиці, визначають для заданих перерізів величини питомого активного () і індуктивного () опорів на кожній ділянці мережі;

3) Визначають втрати напруги вздовж всієї лінії згідно формул

для мереж змінного трифазного струму

, (20)

для мереж змінного однофазного струму

, (21)

для мереж постійного струму і однофазного змінного струму з активним навантаженням

, (22)

де – відстань від точки живлення до точки прикладення рівнодіючого навантаження.

Якщо втрати напруги, визначені за даними формулами призводять до відхилень напруги на затискачах приймачів більше допустимих, то вибирають провідники більшого перерізу і здійснюють перевірковий розрахунок для нового перерізу.


Читайте також:

  1. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  2. Багатоконтурні частотно-вибірні системи
  3. Більш широкий вибір товарів і послуг
  4. Вибір алгоритмів розрахунку комплексних порівняльних оцінок.
  5. Вибір будівельних машин, механізмів і технологічного транспорту для комплексної механізації монтажних робіт
  6. Вибір вентиляційного обладнання
  7. Вибір виду транспортного засобу
  8. Вибір вимірювальних приладів
  9. Вибір головного циркуляційного кільця і нумерація ділянок
  10. Вибір гри.
  11. Вибір дидактичних методів
  12. Вибір довжини і параметра перехідної кривої




Переглядів: 1654

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вибір кількості і потужності цехових трансформаторів з врахуванням компенсації реактивної потужності. | ВНУТРІШНЬОЗАВОДСЬКІ ЕЛЕКТРИЧНІ МЕРЕЖІ.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.