Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Заняття 4. Форма векселя та порядок його видачі.

План:

1. Приналежності векселя.

2. Обов’язкові реквізити векселя.

3. Документарне оформлення видачі векселя.

4. Мультиплікація векселя.

 

Питання для самокрнтролю.

1. Що являє собою вексельна мітка.?

2. Що являє собою вексельний наказ?

3. Охарактеризувати найменування платника.

4. Охарактеризувати Строк платежу

5. Охарактеризувати Місце платежу.

6. Найменування бенефіціара.

7. Що являє собою вексельна дата?

8. Що являє собою підпис векселедавця?

9. Виправлення тексту векселя.

10. Що являє собою вексельний бланк?

11. Охарактеризуйте договір про проведення розрахунків векселями.

12. Які наслідки недодержання вимог вексельного законодавства при видачі векселя.

13. Які існують правила копіювання векселя та їх обігу?

Вивчення даної теми доцільно поєднати із практичним закріпленням знань шляхом виконання індивідуальних письмових робіт у вигляді складання векселя та документів які супроводжують його видачу. Розпочати варто з теоретичного аналізу форми, обов’язкових реквізитів та векселездатності. Друге заняття необхідно присвятити вирішенню питань документарного оформлення видачі векселя.

Далі доцільно перейти до з’ясування питань про те, що являє собою кожний з означених обов’язкових реквізитів векселя.

Після цього необхідно з’ясувати питання про можливість виправлення тексту векселя, аналізу практичних проблем складання вексельної документації. При цьому перш за все необхідно закріпити теоретичні знання про поняття та значення документарного оформлення вексельних зобов’язань.

Важливо зорієнтуватсь на правильність складання документів що супроводжують видачу векселя та провести практичну роботу по складанню проектів такої документації.

При аналізі питання про векселездатність необхідно здійснити її поділ на активну векселездатність і пасивну виявивши їх значення. При вивченні даного питання важливо звернути увагу на проблему векселездатності фізичних осіб не суб’єктів підприємницької діяльності та розглянути практичну проблему їх участі у вексельних правовідносинах.

 

Рекомендована література:

1. Господарське судочинство в Україні : Судова практика. Обіг цінних паперів / За ред. І. Б. Шицького. – К. : Праксі, 2006. – 552 с.

2. Загородній А.Г., Вознюк Г.Л. Цінні папери. Фондовий ринок: Термінологічний словник. Вид. 2-е, виправлене та доповнене. - Львів: Бак, 2000. - 168с.

3. Цінні папери в Україні, І.І. Пилипенко, О.П. Жук, - К.: ІВЦ Держкомстату Ураїни. - 2001. - 305с.

4. Цивільне право України: Підручник: У 2-х кн./ О.В. Дзера (керівник авт. кол.), Д.В. Боброва, А.С. Довгерт та ін.; За ред О.В. Дзери, Н.С. Кузнєцової. - К.: Юрінком Інтер, 2002. - Кн.1 - 720с.

5. Філософський словник / За ред. В.І. Шинкарука. - 2 вид., перероб. і доп. - К.: Голов. ред. УРЕ, 1986. - 800с.


Читайте також:

  1. I.1. Порядок збільшення розміру статутного капіталу АТ за рахунок додаткових внесків у разі закритого (приватного) розміщення акцій
  2. II. Критерій найбільших лінійних деформацій
  3. II. Навчальні цілі заняття
  4. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  5. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  6. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  7. II. Порядок разработки индивидуальной программы
  8. III. Дієслова, що в дужках, поставте у нижчевказаних граматичних формах. Перекладіть речення.
  9. III. Інформаційне забезпечення задачі
  10. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  11. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  12. III.4 Форматування тексту.




Переглядів: 436

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 5. Передача векселів. | Заняття 5. Передача векселів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.