Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Практичне заняття № 8

Тема: Укладання картосхеми біоцентрично-сітьової ЛТС. Побудова та застосування графічних і матричних моделей біоцентрично-сітьової ЛТС

Мета: Користуючись комплектом природних тематичних карт укласти картосхему біоцентрично-сітьової ЛТС М 1:50000 і розро­бити до неї легенду. 1. Ознайомитися зі способами опису біоцентрично-сітьової ЛТС; 2. Навчитися застосовували методи розрахунку показників біоцентрично-сітьової ЛТС. 3. Засвоїти основи інтерпретації показників біоцентрично-сітьової ЛТС.

 

План практичного заняття

1. Укласти картосхему біоцентрично-сільової ЛТС (кольо­рову або чорно-білу за завданням викладача).

2. На основі візуального аналізу ЛТС запроектувати додаткові біоелементи.

2. Розробити легенду до картосхеми.

3. Порівняти наявну та проектну структуру біоцентрично-сітьової ЛТС.

4. Розрахувати значення інтенсивності міграції між біоцентрами і на їх основі внести корективи у картосхему біоцентрично-сітьової ЛТС з метою її оптимізації.

5. Який біоцентр є „центральним” у вашій ЛТС?

6. Які біоцентри і біокоридори потребуюсь найбільшої охорони та розширення видового складу біоти?

7. Порівняти зв’язність фактичної та проектної ЛТС.

Норма часу (за навчальною програмою): 4 год.

Питання для обговорення

1. Правильно територіально розташувати біокоридор.

2. Що таке біоцентр?

3. Оптимальні розміри і положення інтерактивних елементів.

4. Від чого залежить зона сприятливого впливу біоелементів на при­леглі агроугіддя?

5. Від чого залежить інтенсивність міграції між біоцентрами?

6. Що таке „доступність” біоцентру?

7. Показники які характеризують зв’язність біоцентрично-сітьової ЛТС

8. Ландшафтно-екологічна сутність синтетичного індекса ролі біоцентра.

 


Читайте також:

  1. II. Навчальні цілі заняття
  2. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  3. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  4. IV етап. Практичне застосування одержаних даних.
  5. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  6. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  7. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  8. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  9. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  10. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  11. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  12. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 337

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні поняття | Основні поняття

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.