Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Загальний економічний аналіз моделі

З аналізу одержаної моделі залежності продуктивності праці від втрат робочого часу, коефіцієнту використання потужності та рівня механізації і автоматизації виробництва можна зробити висновок, що модель достовірна і може бути використана для кількісного практичного економічного висновку.

На даному підприємстві істотно впливають на ріст продуктивності праці дає рівень механізації і автоматизації виробництва. Так, при збільшенні рівня механізації і автоматизації виробництва на 1% продуктивність праці збільшиться на 0,137 тис.грн./чол. (137 грн./чол.)

При збільшенні коефіцієнту використання потужності на 1% продуктивність праці збільшиться на 0,06921 тис.грн./чол. (69,21 грн./чол. )

Відносно незначний вплив на продуктивність праці мають втрати робочого часу. При зменшенні втрат робочого часу на 1 тис.год./рік, продуктивність праці збільшиться на 0,00013 тис.грн./чол. (0,13 грн./чол.)

 

Тема: «Методи Побудови нелінійних економетричних моделей»

Лабораторна робота № 4


Читайте також:

  1. ABC-XYZ аналіз
  2. CMM. Визначення моделі зрілості.
  3. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  4. I. Аналіз контрольної роботи.
  5. II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
  6. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  7. III. GPSS — програма імітаційної моделі ЕОМ
  8. III. Аналіз ринку
  9. ISO 15504.Структура еталонної моделі
  10. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
  11. SWOT-аналіз у туризмі
  12. SWOT-аналіз.




Переглядів: 385

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Графічне відображення моделі | Побудова нелінійних економетричних моделей обсягу виробленої продукції

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.