МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
За допомогою алгоритму Фаррара-ГлобераЗгідно з варіантом завдання та вихідними даними (дод. 6) для дослідження наявності мультиколінеарності між змінними х1, х2, х3 потрібно: 1. Обчислити середні значення змінних Y, х1, х2, х3 та стандартні відхилення. 2. Провести нормалізацію змінних. 3. Знайти кореляційну матрицю r. 4. Обрахувати визначник матриці r (det r). 5. Обчислити критерій c2. 6. Знайти розрахункове і табличне значення критерію Фішера. 7. Обчислити часткові коефіцієнти кореляції r. 8. Обрахувати t-критерії. 9. Обґрунтувати висновок щодо існування мультиколінеарності між чинниками х1, х2, х3. Порядок виконання завдання За варіантом завдання виконують розрахунки на базі стандартних функцій Excel в такому порядку: 1. Обчислюють через майстер функцій Excel СРЗНАЧ та стандартні відхилення змінних х1, х2, х3 (дод.10) ; 2. Проводять нормалізацію змінних х1, х2, х3 через статистичні функції; 3. Знаходять кореляційну матрицю r; 4. Обраховують визначник матриці r (det r) за допомогою математичних функцій. Якщо det r наближається до 0, роблять висновок про те, що в масиві змінних може існувати мультиколінеарність. Далі знаходять ln |det r|. 5. Обчислюють критерій c2 за формулою c2факт= –{n – 1 – 1/6(2m+5)} ln |det r|. Знайдене значення c2факт порівнюють з табличним значенням c2табл для ½m(m–1) ступенів свободи та за рівня значущості a=0,05. Якщо c2факт > c2табл роблять висновок про те, що у масиві змінних х1, х2, х3 існує мультиколінеарність. Обчислюють критерії F1 розр , F2 розр та F3 розр. Розрахункові значення де Сkk – діагональний елемент матриці; n – кількість спостережень; m – кількість змінних. Порівнюють з табличними значеннями Fтабл для (m–1) та (n–m) ступенів свободи та за рівня значущості a=0,05. Якщо F1 розр > Fтабл, F2 розр > Fтабл та F3 розр > Fтабл, то кожна зі змінних х1, х2, х3 мультиколінеарна з іншими. Коефіцієнт детермінації для кожної змінної обчислюється за формулою . 6. Визначають часткові коефіцієнти кореляції rkj за формулою
де – елемент матриці С, що міститься в k-тому рядку та j-тому стовпці 7. Визначаються t-критерії за формулою 8. Порівнюються фактичні значення критеріїв tkj з табличними для
Читайте також:
|
||||||||
|