МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Практичне заняття № 5. Господарський комплекс України, його структура і трансформація в ринкових умовахМета: · засвоїти суть понять “господарство”, “національна економіка”, “економічна система”; · вивчити сучасну галузеву і просторову структуру господарства України; · вивчити основні показники розвитку національної економіки; · визначити основні проблеми і тенденції розвитку господарства України.
Знати: – суть понять “господарство”, “національна економіка”, “економічна система”; – галузеву і територіальну структуру господарства держави; – основні ознаки національної економіки; – види економічних систем; – особливості просторової і галузевої структур господарства України. Вміти: – аналізувати показники розвитку національної економіки; – визначити місце України у світовому рейтингу країн; – класифікувати види економічної діяльності в державі; – розкрити проблеми використання економічного потенціалу України; – визначити чинники диференціації регіонів України за рівнем соціально-економічного розвитку; – схематично зобразити структуру господарського комплексу України;
Питання для обговорення 1. Суть поняття “господарство”, “національна економіка”, “економічна система”. Основні ознаки національної економіки. Види економічних систем та основні їх характеристики. Економічна система України. 2. Показники розвитку національної економіки України та економічного розвитку країн. Місце України у світовому рейтингу країн. 3. Структура господарства: галузева і просторова (територіальна). Класифікація видів економічної діяльності в Україні. 4. Індустріально-аграрний характер економіки країни. Проблеми розвитку сучасної промисловості та інфраструктурних галузей. 5. Поняття про основний капітал країни та регіонів. Виробничий та науково-технічний (інноваційний) потенціал країни. Перспективи переходу до постіндустріальної та інформаційної стадії розвитку.
Питання для самостійного вивчення 1. Виробничий та науково-технічний (інноваційний) потенціал України: проблеми та перспективи розвитку (регіональний аспект). 2. Чинники диференціації регіонів України за рівнем соціально-економічного розвитку.
Читайте також:
|
||||||||
|