МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Практичні завдання1. Схематично зобразити структуру господарського комплексу України. 2. Схематично зобразити структуру промисловості України. 3. Схематично зобразити структуру агропромислового комплексу України. 4. Пояснити регіональні розбіжності приросту ВВП (додаток 17 (графа 1)). 5. За даними додатку 26 визначити місце і роль областей в економіці України. Здійснити групування областей за величиною ВВП (розмірами економіки). 6. За даними додатку 1 і 26 проаналізувати рівень економічного розвитку областей, застосувавши показники ВРП в розрахунку на одного жителя.
Практичне заняття № 6. Природний та трудоресурсний потенціал України Мета: · вивчити компонентну структуру та реґіональні особливості розміщення природно-ресурсного потенціалу (ПРП) України; · здійснити компонентний аналіз ПРП як бази формування господарського комплексу реґіонів; · засвоїти сутність понять “людський капітал” і “трудоресурсний потенціал”; · визначити основні тенденції демографічного розвитку реґіонів України, розкрити реґіональні особливості сучасних міграційних процесів; · виявити особливості формування реґіональних ринків праці.
Знати: – суть і компонентну структуру природно-ресурсного потенціалу; – забезпечення господарства України основними видами природних ресурсів; – реґіональні особливості розміщення природно-ресурсного потенціалу України; – суть понять “людський капітал” і “трудоресурсний потенціал”; – основні тенденції демографічного розвитку реґіонів України та реґіональні особливості сучасних міграційних процесів. Вміти: – оцінювати вплив природно-географічних факторів на розміщення виробництва; – проводити економічну оцінку забезпеченості господарства країни, окремих регіонів, галузей господарств і окремих виробництв наявними природними ресурсами; – обґрунтовувати заходи щодо раціонального використання, охорони і відтворення природних ресурсів; – оцінювати вплив демографічних факторів на розміщення виробництва; – аналізувати та оцінювати тенденції демографічного розвитку реґіонів України; – оцінювати особливості формування реґіональних ринків праці; – обґрунтовувати основні положення демографічної політики в Україні.
Питання для обговорення 1. Природно-ресурсний потенціал. Функції природного середовища. Природна спадщина і біорозмаїття. Природокористування і його ресурсні, економічні, соціальні та екологічні аспекти. Управлінські стратегії природокористування. Природний капітал. 2. Класифікація природних ресурсів. Структура природно-ресурсного потенціалу України. Забезпеченість країни природними ресурсами. 3. Оцінка інтегрального природно-ресурсного потенціалу України. Стан і проблеми використання надр (мінерально-сировинних ресурсів): паливно-енергетичні ресурси, рудні і нерудні ресурси. Земельні ресурси. Водні ресурси. Лісові і біологічні ресурси. Рекреаційні ресурси. 4. Загальні проблеми охорони і раціонального використання природних ресурсів. 5. Поняття про людський капітал і трудоресурсний потенціал. 6. Демографічна ситуація і міграції в Україні. Демографічна криза. 7. Рівень життя населення. Чинники і наслідки зниження людського потенціалу. 8. Трудовий потенціал, аналіз зайнятості населення, проблеми безробіття. Формування регіональних ринків праці та їх вплив на регіональну політику держави. Питання для самостійного вивчення 1. Природно-ресурсний потенціал економічних районів України. 2. Причини виникнення демографічної кризи в Україні. Шляхи і перспективи подолання. 3. Особливості формування регіональних ринків праці в Україні.
Читайте також:
|
||||||||
|