МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Практичні завдання1. На картосхему нанести основні родовища паливних, рудних і нерудних корисних копалин України. 2. За даними додатку 1: а) проаналізувати регіональні відмінності чисельності населення (в т.ч. міського та сільського) України. Провести ранжування областей за вказаними показниками. Пояснити причини цього явища; 3. За даними додатку 2 проаналізувати показники природного руху населення України по регіонах. Пояснити причини регіональних відмінностей. 4. За даними додатку 3: а) графічно зобразити і проаналізувати структуру населення України за віковими групами у 1995, 2005 та 2011 рр.; 5. За даними додатку 3 побудувати діаграму вікової структури всього населення України. Визначити тип структури населення. Дати аналіз вікового розподілу населення. 6. За даними додатку 4 оцінити динаміку зайнятості населення України за 1995-2010 рр. Проаналізувати регіональні відмінності в зайнятості населення в усіх сферах економічної діяльності. 7. На основі даних додатку 4: а) побудувати графік і проаналізувати динаміку рівня безробіття в Україні за 1995-2010 рр.; б) побудувати графік і проаналізувати динаміку рівня безробіття у своїй області за 1995-2010 рр. (Рівень зареєстрованого безробіття визначається як відношення кількості безробітних, зареєстрованих у державній службі зайнятості, до середньорічної кількості населення працездатного віку). 8. Чисельність населення (середня) становить 45,8 млн. осіб. За рік народилося 497,7 тис. осіб, померло 698,2 тис. осіб та укладено шлюбів 305,9 тис., зареєстровано розлучень 126,1 тис. Вирахувати коефіцієнт народжуваності, смертності, шлюбності та розлучуваності. Оцінити тенденції розвитку демографічних процесів в Україні.
Рекомендовані задачі [1;2;7; 17; 19; 20 ]
Практичне заняття № 7. Паливно-енергетичний і металургійний комплекси України Мета: · вивчити сучасну структуру паливно-енергетичного комплексу України, райони розміщення його найважливіших галузей та перспективи їх зміни, глибше з’ясувати екологічні проблеми, пов’язані з розвитком цього комплексу; · проаналізувати сировинну базу, рівень розвитку та особливості розміщення галузей чорної та кольорової металургії України; · визначити перспективи паливно-енергетичного і металургійного комплексів в умовах трансформації соціально-економічних відносин.
Знати: - структуру паливно-енергетичного комплексу України; - особливості розвитку і розміщення галузей паливної промисловості; - особливості виробництва електроенергії на ТЕС, ГЕС, АЕС; - сучасний стан розвитку паливно-енергетичного комплексу; - галузі, які входять до металургійного комплексу та особливості їх розміщення; - сучасний стан розвитку металургійного комплексу; - проблеми і перспективи розвитку паливно-енергетичного та металургійного комплексів у сучасних ринкових умовах.
Вміти: – аналізувати статистичні дані розвитку паливної промисловості; – обґрунтовувати необхідність використання нетрадиційних джерел електроенергії; – пояснювати принципи розміщення різних типів підприємств металургійного комплексу; – аналізувати проблеми розвитку паливно-енергетичного комплексу; – пояснювати чинники розвитку металургійного комплексу; – робити висновки про перспективи розвитку енергетики в Україні; – аналізувати статистичні дані про викиди шкідливих речовин у різних містах України; – характеризувати наслідки впливу металургійного комплексу на навколишнє середовище.
Питання для обговорення 1. Поняття про міжгалузеві господарські комплекси. Роль паливно-енергетичного комплексу в господарському розвитку України. 2. Сучасний стан, проблеми і перспективи розвитку вугільної промисловості в Україні. 3. Сучасний стан, проблеми і перспективи розвитку нафтової та нафтопереробної промисловості України. 4. Сучасний стан, проблеми і перспективи розвитку газової промисловості в Україні. 5. Сучасний стан і проблеми розвитку електроенергетики в Україні. 6. Сучасний стан, регіональні особливості розміщення, проблеми і перспективи розвитку металургійного комплексу. Експортне значення галузі.
Питання для самостійного вивчення 1. Проблеми забезпечення України паливно-енергетичними ресурсами. 2. Аналіз основних характеристик розвитку і розміщення галузей паливно-енергетичного комплексу. 3. Аналіз основних характеристик розвитку і розміщення галузей металургійного комплексу. 4. Роздержавлення металургійних підприємств: наслідки, проблеми і перспективи. Читайте також:
|
||||||||
|