МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Практичне заняття № 18. Світовий досвід і міжнародне співробітництво у сфері охорони навколишнього природного середовищаМета: · ознайомити з головними положеннями, закладеними в розробку національних і глобальної екополітики; · вивчити найбільші глобальні і регіональні екологічні проблеми; · зробити аналіз найуспішніших досягнень у вирішенні природозахисних проблем в країнах світу; · проаналізувати головні напрями міжнародної діяльності в галузі збереження біосфери і цивілізації; · ознайомити з головними положеннями “Програми дій на ХХІ століття” (матеріали всесвітнього екологічного форуму в Ріо-де-Жанейро); · вивчити основні міжнародні та національні державні і громадські екологічні організації, рухи.
Знати: – головні положення екологічної політики держави; – глобальні і регіональні екологічні проблеми; – напрями міжнародної діяльності в галузі збереження біосфери і цивілізації; – основні положеннями “Програми дій на ХХІ століття” (матеріали всесвітнього екологічного форуму в Ріо-де-Жанейро); Вміти: – проводити критичний аналіз екологічних політик країн світу та міжнародної діяльності в галузі охорони довкілля; – пропонувати заходи і напрямки поглиблення співпраці України з міжнародними природоохоронними організаціями; – формувати позитивний екологічний імідж України.
Питання для обговорення 1. Поняття про економічні, національна і глобальна екополітика. 2. Міжнародна діяльність в галузі збереження біосфери і цивілізації. Види і напрями діяльності. 3. Міжнародні інститути у сфері природоохоронної діяльності. 4. Участь України у міжнародному співробітництві в галузі охорони навколишнього середовища. 5. Основні міжнародні та національні державні і громадські екологічні організації, рухи. Питання для самостійного вивчення 1. Футуристичні прогнози розвитку людської цивілізації. 2. Досвід високорозвинених країн у використанні економічних методів регулювання раціонального природокористування і охорони довкілля. 3. Екологічні наслідки військової діяльності. Гіпотетичні екологічні наслідки можливої “ядерної катастрофи”. 4. Стимулювання розвитку “екологічних” технологій у високорозвинених країнах (екологічний і адміністративний аспекти).
Читайте також:
|
||||||||
|