Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практичне заняття № 1 (2 год.)

ТАВРІЙСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ АГРОТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

ФАКУЛЬТЕТ ЕКОНОМІКИ ТА БІЗНЕСУ

 

Кафедра економічної теорії

РИЗИКОЛОГІЯ

МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ

для студентів ОКР “Бакалавр” за напрямом підготовки 6.030507 – “Маркетинг” (ступенева підготовка)

денної форми навчання

 

 

Мелітополь, 2013

УДК 330.131.7:519.8

ББК 65.011.3

Ризикологія.Методичні вказівки до практичних занять для студентів ОКР “Бакалавр” за напрямом підготовки 6.030507 – “Маркетинг” (ступенева підготовка) денної форми навчання. – Мелітополь: Таврійський державний агротехнологічний університет, 2013. – 79 с.

Розробник:доцент кафедри економічної теорії ТДАТУ Кукіна Наталя Володимирівна

 

Рецензенти:кандидат економічних наук, доцент кафедри «Фінанси і кредит» ТДАТУ Когут І. А.

 

Розглянуто та рекомендовано до друку на засіданні кафедри економічної теорії «30» серпня 2013 р., протокол № 1 .

Затверджено методичною комісією факультету економіки та бізнесу « __» _ ___201_р., протокол № .

 

 

Методичні вказівки до практичних занять розроблені у відповідності із робочою програмою дисципліни «Ризикологія», що передбачена для студентів економічних спеціальностей.

Методичні вказівки призначені для здійснення поточного контролю знань студенів в процесі вивчення дисципліни.


 

ЗМІСТ

 

Вступ
Тематичний план курсу “Ризикологія”
Основна частина
Практичне заняття № 1. Тема 1. Загальні основи ризикології
Практичне заняття № 2. Тема 2. Невизначеність – фундаментальна складова об’єктивної дійсності
Практичне заняття № 3-4. Тема 3. Сутність ризику як економічної категорії
Практичні заняття № 5. Тема 4. Зовнішні ризики у сучасному підприємництві
Практичні заняття № 6-7. Тема 5. Внутрішні ризики у сучасному підприємництві
Практичне заняття № 8-9. Тема 6. Ризик – параметр економічної ефективності
Практичне заняття № 10. Тема 7. Суб’єктивне сприйняття ризику
Практичне заняття № 11-12. Тема 8. Теорія корисності та її застосування у процесах прийняття рішення
Практичні заняття № 13. Тема 9. Якісний аналіз ризику
Практичні заняття № 14. Тема 10. Методичні засади кількісного аналізу ризику
Практичні заняття № 15. Тема 11. Мінімізація ризиків: основні заходи та процедури
Практичні заняття № 16. Тема 12. Сутність і зміст управління ризиками
Розподіл балів, що присвоюються студентам
Критерії оцінювання знань
Рекомендована література

 

 

ВСТУП

 

Можна виділити дві головні складові реальної ринкової трансформації економіки України. По-перше, формування особливого соціального прошарку дієздатних громадян, чия господарська діяльність буде спрямована на задоволення потреб суспільства та одержання особистого доходу. По-друге, формування надійної системи економічної безпеки, яка б сприяла створенню самодостатньої, конкурентоспроможної, соціально спрямованої економіки та забезпечила б її захист від зовнішніх та внутрішніх деструктивних впливів. Однак на сьогоднішній день не визначено систему індикаторів економічної безпеки та їх порогові значення вихід за межі яких веде до руйнівних процесів в економіці, не запроваджено і моніторинг на підставі зазначених індикаторів. Відсутнє моделювання можливих альтернативних ситуацій і комплекс механізмів попередження кризових явищ в економіці. Вирішенню саме цього важливого завдання сприяє вивчення курсу «Ризикологія».

Мета курсу – формування комплексного розуміння економіки, як складної динамічної системи взаємодії об’єктивних та суб’єктивних факторів, шляхом вивчення детермінантного впливу невизначеності та ризику на характер економічних процесів.

Щоб реалізувати цю мету, студент повинен знати:

- сутність економічних явищ і процесів через характеристику невизначеності;

- природу економічного ризику та характер його впливу на ефективність економічної системи;

- головні підходи до класифікації економічних ризиків та їх видову сукупність, характерну окремим напрямкам господарської діяльності.

Студент повинен вміти:

- визначити на основі комплексного аналізу рівень ризикованості виду господарської діяльності;

- здійснювати кількісну та якісну оцінку економічного ризику;

- компетентно визначати припустимі межі прийняття ризику суб’єктами господарської діяльності.

Методичні рекомендації розкривають можливі підходи до визначення та вимірювання економічного ризику та допомагають студентам успішно виконати практичні вправи з курсу цієї дисципліни.

 

 

ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН КУРСУ «РИЗИКОЛОГІЯ»

для студентів за напрямом підготовки 6.030507 – “Маркетинг”

(ступенева підготовка)

Теми Кількість годин, відведених на:
лекції практичні самостійну роботу індивідуальну роботу
1. Загальні основи ризикології
2. Невизначеність – фундаментальна складова об’єктивної дійсності
3. Сутність ризику як економічної категорії
4. Зовнішні ризики у сучасному підприємництві
5. Внутрішні ризики у сучасному підприємництві
6. Ризик – параметр економічної ефективності
7. Суб’єктивне сприйняття ризику
8. Теорія корисності та її застосування у процесах прийняття рішень
9. Якісний аналіз ризику
10. Методичні засади кількісного аналізу ризику
11. Мінімізація ризиків: основні заходи та процедури
12. Сутність і зміст управління ризиками
Всього

ОСНОВНА ЧАСТИНА

 

 

Практичне заняття № 1 (2 год.)


Читайте також:

  1. II. Навчальні цілі заняття
  2. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  3. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  4. IV етап. Практичне застосування одержаних даних.
  5. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  6. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  7. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  8. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  9. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  10. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  11. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  12. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 468

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Как влияет жевание на кислотно-основное состояние в полости рта? | Тема 1. Загальні основи ризикології

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.513 сек.