МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Розрахунок додаткового прибутку
Валовий прибуток від реалізації одиниці товару визначається шляхом вирахування із ціни реалізації одиниці продукції середніх змінних витрат. Загальний валовий прибуток визначається добутком валового прибутку від реалізації одиниці товару та загального обсягу реалізації продукції, що прогнозується. Додатковий прибуток визначається шляхом вирахування із загального валового прибутку щорічно відновлюваних постійних витрат. Цикл платежів та надходжень визначається додаванням додаткового прибутку до виплат по інвестиціях. Чиста дисконтована вартість визначається добутком величини циклу платежів та надходжень і коефіцієнту дисконтування. Таблиця 9.4 Розрахунок чистої дисконтованої вартості
5. Величина внутрішньої окупності інвестицій визначається шляхом підбору такої ставки відсотку по інвестиціях, за якої чиста дисконтована вартість дорівнює нулю (або наближена до нуля). 6. Для визначення терміну повного відшкодування капіталовкладень необхідно розрахувати цикл платежів та надходжень зростаючим підсумком. Капіталовкладення слід вважати відшкодованими, коли зростаючий підсумок набуває позитивного значення. Завдання для самоперевірки знань І. Виконайте тести: 1. Метою проведення якісного аналізу є визначення: a) чинників ризику; b) меж (зон) ризику; c) ідентифікація усіх можливих ризиків; d) усі відповіді вірні; e)усі відповідні невірні. 2. Джерела ризику - це: a) фактор (явища), які спричиняють невизначеність результатів; b) фактори внутрішнього середовища, які призводять до збитків; c) Фактори внутрішнього і зовнішнього середовища, які впливають на розвиток підприємства; d) Фактори зовнішнього середовища; e)усі відповідні невірні.
3. Об’єкт ризику - це: a) економічна система, ефективність та умови функціонування якої наперед невідомі ; b) некерована відкрита система; c) Керована закрита система; d) підприємство; e)усі відповідні невірні. 4. Які критерії використовуються при аналізі ризику: a) втрати від ризику,незалежні одне від одного; b) втрата по одному напрямку з "портфеля ризиків" не обов'язково збільшує імовірність утрати по іншому (за винятком форс-мажорних обставин); c) максимально можливий збиток не повинний перевищувати фінансових можливостей учасника. d) усі відповіді вірні. 5. До якісного аналізу ризику не входить: a) ідентифікація всіх можливих ризиків; b) числове визначення величини окремих видів ризиків, а також сукупного ризику всього вибраного напряму підприємницької діяльності; c) визначення їх факторів, потенційних областей; d) виявлення напрямів діяльності і етапів, на яких може виникнути ризик. 6. Застосування системи спеціальних знань з дослідження економічних явищ і процесів за невизначеності та конфліктності з метою отримання якісної та кількісної інформації, необхідної для прийняття управлінських рішень з урахуванням ризику – це: a) Аналіз ризику. b) Якісний аналіз ризику c) Кількісний аналіз ризику d) Незалежний аналіз ризику
ІІ. До визначень, наведених у колонці А таблиці, доберіть відповідні економічні категорії, наведені в колонці Б.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|