МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
НАВЧАЛЬНЕ ВИДАННЯНАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ УКРАЇНИ «КИЇВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ»
ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ ВКА3ІВКИ ДО ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ ЗАГАЛЬНОЇ ТА НЕОРГАНІЧН0Ї XІMIЇ для студентів інженерно-фізичного факультету
Частина І Київ НТУУ «КПІ» 2002
MIHICTEPCTBO ОСВІТИ ТА НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ УКРАЇНИ «КИЇВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ»
ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ ВКА3ІВКИ ДО ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ ЗАГАЛЬНОЇ ТА НЕОРГАНІЧН0Ї XІMIЇ Для студентів інженерно-фізичного факультету
Частина І
Затверджено на засіданні кафедри неорганічної хімії Протокол №6 від 20.02.2002 Київ НТУУ «КПІ» 2002
НАВЧАЛЬНЕ ВИДАННЯ Завдання та методичні вказівки до лабораторних робіт з загальної та неорганічної xiмії для студентів інженерно-фізичного факультету Частина І Укладачі: Рейтер Ліон Григорович Матяшов Віктор Георгійович Пацкова Тетяна Валентинівна Лісовська Ірина Володимирівна Рецензент: К.Д.Бутова
Ці завдання та методичні вказівки складені у відповідності до програми з загальної та неорганічної xiмії для металургійних спеціальностей вищих учбових закладів і призначені для організації самостійної роботи студентів перед лабораторними заняттями з xімiї, контролю знань та підготовки студентів до проведения лабораторних дослідів. До кожної теми подані завдання для домашньої підготовки, які включають ocновні положення програми, контрольні запитання та задачі, експериментальну частину. При підготовці теми необхідно вивчити програмові питания домашнього завдання за підручниками або за посібником, посилання на які містяться в квадратних дужках після назви теми. Потім необхідно письмово розв'язати задачі, дати обгрунтовані відповіді на поставлені запитання, а також підготувати протокол лабораторних дослідів. . ПРАВИЛА РОБОТИ ТА ТЕХНІКИ БЕЗПЕКИ В ХІМІЧНІЙ ЛАБОРАТОРІЇ 1. Необхідно обережно поводитись з приладами та лабораторним посудом. 2. Робоче місце потрібно тримати в чистоті. Досліди рекомендується виконувати в спецодязі (халаті). 3. Якщо немає вказівок щодо кількості реактивів, брати їx для роботи треба як найменше ( наприклад, по 1 мл кожного з взаємодіючих розчинів, одну гранулу металу і т. і.). Розведені розчини кислот, лугів та солей, які використовуються в лабораторії, мають концентрацію 1 моль/л. 4. Надлишок реактиву не висипати та нe виливати в посуд, з якого його взяли. 5. Після використання реактиву банку або склянку закрити i поставити на місце. 6. Cyxi реактиви брати лише за допомогою шпателів. Не куштувати на смак хімічні реактиви. 7. Використані в роботі тверді речовини та фільтрувальний папір викидати у спеціальні корзини, відходи солей срібла та ртуті, а також відпрацьовані кислоти виливати у спеціальні банки, інші рідкі відходи виливати в раковину. 8. Bci досліди, які супроводжуються виділенням отруйних газів, проводити лише у витяжиій шафі. У вказівках такі випадки позначаються словами "витяжна шафа". Гази, які виділяються в результаті реакції, нюхати спрямовуючи повітря від посудини до себе помахом руки. 9. При нaгpiвaнні пpoбіpки з реакційною сумішшю тримати її отвором від себе та людей, що стоять поряд. 10. При розведенні концентрованих кислот, особливо сірчаної, лити кислоту у воду, а не навпаки. 11. Якщо на обличчя або руки потрапили бризки концентрованої кислоти, її треба змити великою кількістю води, а потім промити уражені місця слабким розчином соди (2%) або aміаку. Луг треба змивати до тих піp, поки ділянка
шкіри, на яку він потрапив, не перестане бути слизькою, а потім промити уражене місце розведеним розчином оцтової кислоти (5%) та знову водою. 12. Якщо реактиви потрапили в очі, треба їx промити великою кількістю води та звернутися до лікаря. 13. Досліди з леткими, пожежонебезпечними peчoвинaми проводити у витяжній шафі, віддалік від полум'я. 14. Бензин, бензол, ефір, що спалахнули, гасити, використовуючи пісок. 15. У разі опіку (полум'ям чи нагрітими предметами) змочити обпечене місце концентрованим розчином перманганату калію або змастити протиопіковою маззю. 16. При сильних опіках та отруєннях негайно звернутися до лікаря.
Читайте також:
|
||||||||
|