МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ПІДГОТОВКА ТА ЗАХИСТ ДИПЛОМНОЇ РОБОТИ
Державна атестація випускників кваліфікаційного рівня спеціаліст фахового спрямування “Фінанси і кредит” здійснюється на підставі оцінки рівня професійних знань, умінь та навичок студентів з використанням загальнодержавних методів комплексної діагностики шляхом поєднання: 1) складання комплексного державного іспиту з фахових дисциплін; 2) захисту дипломної роботи за матеріалами суб’єкта господарської діяльності з використанням комп’ютерних технологій як інструмента дослідження. Дипломна робота – найважливіший елемент навчального процесу, який завершує підготовку кваліфікованого спеціаліста в стінах навчального закладу. В той же час вона є головним документом, що відображає якість кінцевої “продукції” всього процесу навчання і, безпосередньо, характеризує “обличчя студента, а також (у певній мірі) всього навчального закладу та компетентність наукового керівника дипломної роботи”. Дипломна робота є результатом вивчення певного циклу дисциплін:
Підготовка дипломної роботи охоплює кілька етапів.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|