Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Додатки

       
   
 
 

 

 


З досвіду роботи
Збаразького РМК

Модель взаємозв’язку
функцій циклу управління виховною роботою школи

 
 

 


З досвіду роботи
Чортківського РМК

Орієнтовна тематика виховних заходів
з питань формування громадянської свідомості учнів

Бесіди: ü Конституція незалежної України. ü Наша Вітчизна − демократична Україна. ü Державні символи України. ü Громадянин суверенної України. ü Конституція України − логічне продовження Акту проголошення незалежності України. ü Права і свободи громадян України. ü „Можна все на світі вибирати, сину, вибрати не можна тільки Батьківщину”. ü „Громадянином бути зобов’язаний”. ü Президент України − гарант державного суверенітету, дотримання Конституції України, прав і свобод людини. ü З історії державних символів України. ü Український народ − єдине джерело влади в Україні”. ü Особливості та основні риси Конституції України. ü Основи суспільного устрою і життя в Україні. ü Держава і суспільство. Держава і особа. ü Державні символи України. ü Права і свободи людини і громадянина в Україні. ü Органи виконавчої влади. ü Президент України як глава держави, гарант Конституції. ü Прокуратура, правосуддя, Конституційний суд в Україні. ü Державно-територіальний устрій в Україні.
Конференції: ü Конституція − Основний Закон незалежної, суверенної України. ü Непорушність прав і свобод громадян України. ü Захист Вітчизни, шанування її державних символів − обов’язок громадян України. ü Конституція України − результат багатовікової історії українського державотворення. ü Основний Закон України − усвідомлена відповідальність за майбутнє держави. ü На шляхах відновлення української державності. Конституція − Основний Закон демократичної, правової України. ü Історія української державності. ü Політичні партії України в конституційному процесі. ü Єдність прав і свобод громадян України. ü Основний Закон України − усвідомлена відповідальність за майбутнє держави.
Лекторії, дискусійні клуби: ü Народ − єдине джерело влади в Україні. Шляхи втілення конституційних норм у практику життя. ü Принцип верховенства влади: як Ви його розумієте? ü Що дала народу Конституція України? ü Найвища соціальна цінність − людина, її життя і здоров’я. ü Права і свободи людини і громадянина. ü Моя участь у державотворчому процесі. ü Я − громадянин незалежної України.
Тематичні вечори: ü Конституція − Основний Закон нашого життя. ü „Славимо Вітчизну нашу вільну”. ü „Громадянином бути зобов’язаний”. ü Українська держава: історія і сучасність. ü Рідний край у геральдиці, прапорах і символіці. ü Від гетьмана − до Президента України. ü Національні герої − земляки у боротьбі за волю України.
Диспути: ü Що означає бути патріотом України? ü Чи потрібен я Україні таким, яким є сьогодні? ü У чому перевага правової держави? ü Монархія, диктатура, демократія: „за” і „проти”.
Виховні години: ü Права і обов’язки громадянина України. ü Історія українського державотворення. ü Конституція України − новий етап державотворчого процесу. ü Українські політичні партії у державотворчому процесі. ü З історії державних символів України. ü Я і держава Україна.

Рекомендована тематика
просвітницької роботи з батьками

Єдність і спадковість поколінь: ü Роль спадковості у вихованні. ü Звичаї і традиції української сім’ї. ü Роль чинників у становленні особистості. ü Погляди українців на рід і родину. ü Про мудрість народних заповідей. ü Про культ Матері, Сім’ї, Роду.
Підготовка молоді до родинного життя: ü Права і обов’язки дорослої людини. ü Як стати щасливим подружжям? ü Як дотримуватися правильних родинних стосунків? ü Як бути добрим господарем, батьком?
Суть родини та її функції: ü Що ми розуміємо під поняттям „родина”? ü Господарсько-виховні функції родини. ü Родина як школа патріотизму та місце затишку і радості. ü Як від покоління до покоління передавати звичаї та традиції.
Минуле і сучасне української родини: ü Якою була козацька родина? ü Яким є сучасний стан української сім’ї? ü Ознаки деградації сім’ї і занепаду сімейних цінностей. ü Потреба відродження української родини.
Честь і повага родини: ü Поняття честі родини як сукупності моральних цінностей. ü Про лицарську честь козацького роду. ü Про українську родину та її відображення в українській літературі. ü Про знатні родини України. ü Про „фамільну честь”. ü Народний ідеал родини і сім’ї.

Рекомендації щодо організації роботи
шкільного товариства „Козачата”

Основні завдання роботи:

1. Формування в дітей поняття „Я − в навколишньому світі”; формування педагогічно доцільних взаємин у учнівському колективі.

2. Формування дитячого колективу; створення психологічно комфортного середовища, сприятливого для формування особистості.

3. Допомога у становленні органів учнівського самоврядування.

4. Усвідомлення відносин у системі: „Я” − „Ми”. Формування поняття „Я − громадянин”.

5. Виховання правової культури, загальнолюдських цінностей.

6. Виховання в учнів позитивних рис характеру.

Основні форми роботи:

1. Бесіди („Наша вітчизна − Україна”, „Без верби і калини − нема України”, „Мій світ і я”, „Я серед людей”).

2. Презентація класу (Свято „Ми”).

3. Години класного керівника „Світ і людство”, „Земля моя − моя історія жива”).

4. Гра „Лідер”.

5. Години спілкування („Я і школа”, „Для чого живе людина?”, „Утверджуй у собі людину”, „З чого починається зрілість?”).

6. Вивчення особистості кожного школяра за психодіагностичними методиками.

Основні напрямки діяльності:

„Люблю тебе, моя Вітчизно”. Завдання: закласти основи для формування якостей громадянина, розвинути прагнення бути свідомим громадянином України, виховувати любов до рідного краю.
„Моя найкраща в світі сторона чарівна − неповторна Україна”. Завдання: виховувати почуття патріотизму, гордості за свою Батьківщину; формувати громадсько активну особистість з високою громадянською свідомістю, почуттям патріотизму та національної гідності.
„Я − це ти, він, вона, я − це вся моя країна”. Завдання: формування громадянина-патріота України; виховання поваги до Конституції України, державних символів України, свідомого ставлення до обов’язків людини і громадянина; формування навичок самопізнання, пізнання оточуючих людей; формування мотивації до участі в державотворчих процесах.
„Я − громадянин і патріот своєї держави”. Завдання: формування особистісних рис громадянина України; розвиток духовної, естетичної, правової та екологічної культури; прищеплення бажання стати свідомим, активним громадянином українського суспільства; виховувати любов до рідного краю.

З досвіду роботи
відділу освіти Чортківської
райдержадміністрації

Орієнтовне положення
про проведення спортивного свята
”Козацькому роду − нема переводу”

Мета і завдання: прилучати школярів до джерел національної історії та культури, сприяти патріотичному вихованню молоді у відповідності до історичних традицій українського війська, осмислення учнями себе як частки великого українського народу, пробудження національної самосвідомості, покращення фізичного виховання учнів, зміцнення здоров’я молоді, сприяння підготовці юнаків до служби в Збройних силах України.

Місце та час проведення. Спортивне свято проводиться „____” ____________ 200__ р. у спортивному залі _______________________ школи о ____ год. Приїзд команд та проходження мандатної комісії о ____ год.

Керівництво спортивним святом. Загальне керівництво очолює відділ освіти районної державної адміністрації, відділ з питань фізичної культури і спорту районної державної адміністрації, Палац позашкільної роботи з учнівською молоддю, Спортивно-технічний клуб, суддівська колегія.

Учасники змагань. До участі у районному спортивному святі допускаються учні 10-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів. У день проведення змагань представники подають до суддівської колегії заявку відповідної форми, завірену директором школи та лікарем. Склад команди − 11 юнаків і представник команди з числа педагогічних працівників загальноосвітнього навчального закладу.

Програма змагань (конкурси):

1. „У кого найсильніша рука?”

2. Кульова стрільба (з малокаліберної гвинтівки МГ-1).

3. „Чи вміють козаки мовчати?”

4. Підтягування на перекладині.

5. Конкурс на винахідливість.

6. „Хто найсильніший духом?”

7. „Чи вміють козаки співати?”

8. Піднімання гирі (вага − 16 кг.).

9. Піднімання по канату на руках (на швидкість).

10. Чарівні слова.

11. Згинання і розгинання рук в упорі на брусах.

Фінансове забезпечення конкурсу. Організація конкурсу та проведення змагань (оплата праці суддів, медичне обслуговування) здійснюється за рахунок відділу освіти райдержадміністрації. Проїзд та харчування учасників змагань − за рахунок відряджуючої сторони.

Підведення підсумків та нагородження переможців. Командна першість визначається сумою зайнятих місць у кожному конкурсі. Команди-переможці нагороджуються грамотами та кубками відділу освіти та відділу з питань фізичної культури і спорту райдержадміністрації. Особиста першість визначається в кожному виді змагань (конкурсі), учні-призери нагороджуються грамотами та цінними подарунками відділу освіти та відділу з питань фізичної культури і спорту райдержадміністрації.

Сценарій районного конкурсу старшокласників
”Козацькому роду − нема переводу”
(до Дня Збройних Сил України)

Мета: ü прилучити школярів до джерел національної історії і культури; ü сприяти патріотичному вихованню учнівської молоді; ü спонукати особистість до осмислення себе як частинки великого українського народу; ü пробуджувати національну самосвідомість; ü загартовувати школярів фізично і духовно.  
Місце проведення: актовий зал школи.  
Хід проведення  
Ведуча: Добрий день, дорогі учні! Сьогодні вся наша країна відзначає День Збройних Сил України. Адже це свято відзначається тепер 6 грудня, тому що в 1991 році Верховною Радою України був прийнятий Закон України „Про Збройні Сили України”. Дозвольте мені від імені всіх дівчат і вчителів привітати хлопців − майбутніх наших захисників із цим святом, побажати вам міцного здоров’я, відмінних успіхів у навчанні, бути завжди щасливими і життєрадісними!  
Ведучий: Всі ви − майбутні захисники нашої рідної неньки − України. Швидко промайнуть рік чи два, і як ведеться з давніх-давен, розпочнете службу із складання присяги. Це дуже урочистий і відповідальний момент у житті кожного захисника Вітчизни.  
  Прості слова, А скільки змісту в них. Із зброєю в руках її читають. Військова клятва − навіть вітер стих, Коли слова присяги промовляють. На все життя залишаться слова, Які від батька передали сину Нічого кращого в світі нема − Як захищати рідну Батьківщину.  
Ведуча: А зараз давайте на деякий час заглибимося в історію. З давніх-давен людям відомо: дерево життя − це гілочка з трьома листочками. Перший листочок − символ минулого, другий − сучасного, а третій − майбутнього. Щоб бути освіченою людиною, треба добре знати минуле свого народу, його історію. Сторінки рідної історії хвилюють і наповнюють нас гордістю. У минулому українського народу було таке неповторне явище як Запорізька Січ. Це про неї Гоголь писав: „Так ось вона, Січ! Ось де гніздо, звідки вилітають усі ті горді й дужі, як леви! Ось звідки розливається воля й козацтво на всю Україну!”  
Звучить козацька пісня  
Ведуча: У нас тут зібралися молоді козацькі гурти.  
Хлопці діляться на дві команди-гурти  
  Он погляньте, які це хлопці: усі як дуби, плечима стелю підпирають. Нумо, хлопці, готуймося до козацького переклику.  
Братство імені Івана Сірка: Як Іван Сірко, Україну любити, Прославляти наш край І народу служити.  
Братство імені Павла Полуботка: Хто свою землю щиро любить, Як рідну матір − над усе, Той Полуботка не забуде − Нащадка в серці пронесе.  
Ведуча: Всі − молодці. Ми переконалися, що козацькому роду − нема переводу.  
Ведучий: Отож, смійтеся разом з нами, радійте разом з нами. А ваші кмітливі і своєчасні відповіді, дотепний гумор, дзвінкий та щирий сміх почує та ретельно оцінить наше авторитетне журі.  
Ведуча: А для того, щоб ви більше дізналися про наших учасників конкурсу, повідомляємо вам декілька найбільш важливих та цікавих фактів з їхнього життя. Отже... (дівчата зачитують).  
Конкурс 1: „У кого найсильніша рука?”в Україні з давніх-давен мірялися силою. А зараз учасники змагань, не відриваючи ліктя від столу, намагаються відхилити і притиснути руку суперника до поверхні столу.  
Визначаються переможці конкурсу  
Конкурс 2: Стрільба з пневматичної гвинтівки в ціль. Від кожної команди у конкурсі бере участь один учасник − вправний стрілець.  
Визначаються переможці конкурсу  
Конкурс 3: Чи вміють козаки мовчати. За мотивами української народної пісня „несе Галя воду” учасники конкурсу повинні створити пантоміму, аби передати текст пісні.  
Визначаються переможці конкурсу  
Конкурс 4: Підтягування на перекладині.У цьому конкурсі перемагає той, хто підтягнеться на перекладині найбільшу кількість разів.  
Визначаються переможці конкурсу  
Конкурс 5: На винахідливість. У конкурсі беруть участь по одному учаснику від кожного гурту. Наші хлопці-козаки вміють ліпити смачну українську страву − вареники. Завдання полягає в тому, щоб за 5 хвилин зліпити якнайбільше вареників. (Звучить музичний супровід)  
Визначаються переможці конкурсу  
Конкурс 6: „Хто найсильніший духом?” Завдання полягає в тому, щоб найшвидше надути повітряну кульку. Переможе той, у кого кулька буде більшою.  
Визначаються переможці конкурсу  
Конкурс 7: „Чи вміють козаки співати?” Ще козаків з-за гори не було видно, а козацька пісня котилася попереду, сповіщаючи про прихід славного воїнства. (Гурти по черзі співають козацькі пісня)  
Визначаються переможці конкурсу  
Конкурс для глядачів: „Чи знаєте Ви історію України? 1. Які слов’янські племена жили на території України на рубежі нашої ери − першої половини І тисячоліття? (Поляни, древляни, сіверяни, в’ятичі, слов’яни, самати, скіфи) 2. Як називався Дніпро у старовину? (Бори сфен) 3. Розтлумачте значення слів: „жупан” − ...(верхній одяг козаків); „курінь” − ...(приміщення, в якому жили козаки, військова одиниця).
Конкурс 8: Піднімання гирі вагою 16 кг. Козаки завжди славилися своєю силою. Наші хлопці не відстають від них.  
Визначаються переможці конкурсу  
Конкурс 9: Піднімання вгору по канату на руках. Цей конкурс потребує не лише сили. Але й вправності та наполегливості. Хто буде переможцем? Той, хто підніметься вище і швидше.  
Визначаються переможці конкурсу  
Конкурс 10: Чарівні слова. Грамотні козаки писали листи своїм коханим. А як же тут не обійтися без лагідних і ніжних слів? Давайте перевіримо, наскільки багатий словниковий запас у наших юних козаків. (Хлопці по черзі називають лагідні слова. Хто затримується з відповіддю − вибуває з гри)  
Визначаються переможці конкурсу  
Конкурс 11: Згинання і розгинання рук в упорі на брусах. Наші юні козаки вже демонстрували силу своїх рук у попередніх конкурсах. Ще один конкурс виявить найсильнішого з кожного гурту.  
Визначаються переможці конкурсу  
Ведуча: Ось, нарешті, після чесної боротьби настав хвилюючий момент − визначення гурту − переможця. Надаємо слово журі.  
Журі оголошує підсумки всіх конкурсів і називає гурт, який переміг за сумою всіх конкурсів. Дівчата вручають подарунки командам  
Ведучий: Завершується наше свято „Козацькі забави”. Розлучатися завжди важко, але ми віримо, сподіваємося, що крім приємних хвилин, проведених разом, Ви отримали хороший настрій, у Вас добавилося оптимізму, віри у власні сили.  
Ведуча: Зичимо здоров’я, щастя! Нехай у Вас панує достаток, витає козацький дух, а золоте колосся і червона калина схиляються на добро. На все добре!  
Звучить козацький марш  
               

Пам’ятка черговому по школі*

1. Діяльність учнівського колективу в школі організовується на основі самоврядування з метою підвищення якості навчання, зміцнення свідомої дисципліни учнів, розвиток їх творчості, самодіяльності.

2. Черговий учень школи приступає до своїх обов’язків об 8 год., приймаючи від педагога-організатора пов’язки, зошити, робить відповідний запис у журналі.

3. Черговий по школі:

1) розставляє чергових учнів по постах, перевіряє наявність документації (зошитів обліку);

2) відповідає за збереження учнівського одягу (пост „Гардероб”), поведінку учнів у їдальні (пост „Їдальня”);

3) контролює прихід сторонніх людей у школу, робить відповідні зауваження, з’ясовуючи причини їх приходу до школи;

4) за 30 хвилин до завершення першого уроку приймає від старост замовлення на харчування учнів;

5) веде облік спізнень учнів на уроки;

6) стежить за дисципліною, порядком під час перерв, веде облік порушень у журналі чергового;

7) протягом дня працює спільно з черговим учителем та адміністратором, інформує їх про виявлені порушення дисципліни та порядку, санітарного стану, режиму роботи школи;

8) після закінчення уроків, спільно з черговим учителем, здійснює рейд-огляд класів, виставляє оцінку за санітарний стан класів, робить відповідні записи в журналі чергового.

4. Наприкінці тижня штаб самоврядування звітує про чергування в школі.

Обов’язки чергового у класі

1. Черговий класу приймає від попереднього чергового його функції вранці перед початком уроків.

2. За 10-15 хвилин до початку уроку черговий учень провітрює клас, витирає дошку, приносить крейду.

3. Протягом робочого дня стежить за чистотою дошки, наявністю крейди.

4. Під час перерв між уроками провітрює клас, стежить за присутністю дітей у класі, їхньою поведінкою.

5. Після уроків прибирає приміщення класу: провітрює, витирає пил на вікнах, поличках, столах, шафах, підливає вазони, підмітає підлогу.

6. Після чергування закриває клас на ключ і наступного дня за 10-15 хвилин до початку уроку передає наступному черговому.

7. У разі невиконання черговим своїх обов’язків або відсутності в школі його чергування переноситься на наступний день.

Пам’ятка з підготовки та проведення класних зборів

1. Основне завдання класних зборів − обговорення й вирішення питань життєдіяльності класного колективу.

2. Збори відбуваються щомісячно.

3. Рішення класних зборів ухвалюються більшістю голосів і таке рішення є обов’язковим для виконання кожним учнем.

4. Кожен учень класу має право виступати на зборах, виносити питання на обговорення, відстоювати свою власну точну зору.

5. Класні збори − орган учнівського самоврядування в класі.

6. Класні збори обирають старосту класу, членів учнівської ради, делегатів на учнівську конференцію.

7. На класних зборах староста доводить до відома учнів рішення учкому та загально шкільних конференцій, аналізує виконання рішень попередніх зборів.

Методичне забезпечення
виховного процесу

Форми та методи роботи з класними керівниками
Проблемні семінари: Ø Проблеми розвитку учнівського самоврядування в школі. Ø Оновлення змісту виховання, форм і методів виховної роботи на основі гуманізації і демократизації. Ø Колективні творчі справи як комплексний засіб виховання. Ø Психолого-педагогічні та організаційні основи педагогіки співробітництва.
Круглі столи: Ø Педагогічна майстерність класного керівника: в чому вона полягає? Ø Виховна система школи: проблеми і пошуки. Ø Гуманізація і демократизація - важливі засоби досягнення нової якості виховання.
Семінари-практикуми: Ø Зміст і форми роботи класного керівника та батьків у вихованні школярів. Ø Методика вивчення особистості учня. Ø Панорама методичних ідей: „Вчитися творчості”. Ø Панорама методичних ідей: „Нестандартні позакласні заходи: пошук, рішення”. Ø Трибуна класного керівника. Ø Творчі звіти класних керівників.
Групові консультації: Ø Випуск інформаційно-методичних бюлетенів, буклетів. Ø Методичні оперативки. Ø Створення відеофільмів, які розкривають роботу лабораторії творчої майстерності класного керівника. Ø Експрес-огляд літератури з проблем виховання.
Педагогічні ради з проблем виховання
Тематика педагогічних рад: Ø Формування духовної культури школярів на основі національних традицій свого народу. Ø Педагогічне новаторство, новації у вихованні. Ø Діяльність педагогічного колективу з виховання в учнів національної самосвідомості, духовного збагачення особистості. Ø Діяльність педагогічного колективу щодо створення необхідних умов для фізичного розвитку школярів, збереження та зміцнення їхнього здоров’я. Ø Діяльність педагогічного колективу в здійсненні соціального захисту дитини і охорони дитинства. Ø Діяльність педагогічного колективу з формування й розвитку інтересів та здібностей школярів у нових економічних і соціальних умовах. Ø Нетрадиційні форми навчання і виховання як засіб організації творчої діяльності учнів. Ø Гуманістичні технології виховання - проблеми і педагогічна ефективність. Ø Виховна система школи: проблеми, пошуки, знахідки. Педагогічна діагностика і навчально-виховний процес. Ø Творчість класного керівника, шляхи звільнення від стереотипів і шаблонів. Ø Пошук нових ефективних форм роботи дитячих та юнацьких організацій, об'єднань. Ø Майстерність класного керівника, його творча ініціатива, вдосконалення методів і форм роботи з учнями.
Підготовка та проведення педагогічної ради з проблем виховання: 1. Створення комісії з числа керівників школи, керівників проблемно-динамічних груп, учителів. 2. Залучення до підготовчої роботи якомога більшої кількості вчителів, батьків і учнів з метою всебічного вивчення проблеми з урахуванням практичного досвіду роботи колективу даної школи. 3. Формулювання науково-обґрунтованих пропозицій з проблеми. 4. Розробка плану підготовки до педради. 5. Складання списку літератури для опрацювання, розробка графіку відвідування занять, організація відкритих занять. 6. Підготовка виставки, випуск методичних бюлетенів. 7. Організаційне забезпечення проведення педагогічної ради. 8. Розробка рішення педради. 9. Доведення до колективу інформації про виконання прийнятих рішень.
Робота методичного об’єднання класних керівників
Матеріали роботи методичного об’єднання класних керівників: 1. Аналіз роботи методичного об’єднання за минулий навчальний рік. 2. Шляхи реалізації проблеми на новий навчальний рік. 3. Організація самоосвіти вчителів. 4. Вивчення, узагальнення і впровадження передового педагогічного досвіду щодо організації виховної роботи. 5. Тематика і форма засідань методичного об’єднання. 6. Протоколи засідань.
Рівні керівництва виховною діяльністю
Вищий рівень системи керівництва виховним процесом забезпечує, директор. Він здійснює безпосередню управлінську діяльність, забезпечує підбір і розміщення кадрів, здійснює внутрішньошкільний контроль, надає допомогу учнівському колективу, організовує роботу з батьками тощо. Керує директор через своїх заступників, педагогічний колектив, батьків, громадські та учнівські організації.
Другий рівень керівництва здійснюють заступники директора, які втілюють у життя управлінські рішення відповідно до координаційного розподілу обов’язків між адміністративними працівниками, з урахуванням їхньої підготовки, досвіду й структури школи.
Третій рівень керівництва реалізують учителі, класні керівники, вихователі, методичні об’єднання, громадські організації.
Четвертий рівень керівництва віддано учнівським колективам, дитячим та юнацьким організаціям.

Читайте також:

  1. ДОДАТКИ
  2. ДОДАТКИ
  3. Додатки
  4. Додатки
  5. ДОДАТКИ
  6. ДОДАТКИ
  7. Додатки
  8. Додатки
  9. Додатки
  10. ДОДАТКИ
  11. ДОДАТКИ
  12. ДОДАТКИ




Переглядів: 550

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Педагогічне проектування виховного процесу | Діагностична анкета класного керівника

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.