Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Основні параметри аналізу

1. Аналіз готовності педагога (педагогічного колективу) до проведення виховного заходу: 1.1. Постановка мети і завдань заходу; якості особистості школярів, на виховання яких спрямовано захід. 1.2. Урахування рівня вихованості учнів під час визначення мети і завдань заходу. 1.3. Місце виховного заходу в загальній системі виховної роботи.
2. Процес підготовки: 2.1. Спрямовуюча роль класного керівника (педагога-організатора, керівника гуртка) у ході підготовки заходу, тактовна допомога учням. 2.2. Роль органів учнівського самоврядування під час підготовки й проведення заходу. 2.3. Забезпечення в процесі підготовки згуртованої, злагодженої роботи колективу; формування стосунків співробітництва, взаємодопомоги, вимогливості. 2.4. Організація діяльності учнів (вихованців): уточнення обов'язків і повноважень кожного учня (вихованця) та встановлення конкретних термінів виконання окремих завдань тощо.
3. Проведення заходу:  
3.1. Організація: Ø місце проведення, оформлення приміщення, обладнання, використання наочності, ТЗН; Ø своєчасність початку та організаційне проведення; Ø дотримання регламенту, доцільність його використання; Ø участь представників громадськості, батьків у проведенні заходу; ефективність їхньої роботи; Ø дотримання під час заходу санітарно-гігієнічних вимог, правил пожежної безпеки, техніки безпеки; Ø запобігання перевтомі та врахування особливостей фізичного розвитку учнів (вихованців); Ø зовнішній вигляд учнів (вихованців); Ø дисципліна.
3.2. Зміст: Ø цілеспрямованість; доведення мети до учнів (вихованців); Ø зв’язок із життям класу, школи, району, міста; Ø використання під час проведення заходу питань, які хвилюють школярів; Ø врахування вікових та індивідуальних особливостей; Ø емоційна насиченість заходу; Ø вплив на розширення світогляду учнів, на розвиток пізнавальних інтересів.
3.3. Методика проведення: Ø форма проведення заходу (бесіда, ранок, лекція, година спілкування, конференція, конкурс тощо); Ø роль класного керівника (педагога-організатора, керівника гуртка) у проведенні заходу, його педагогічна майстерність; Ø наявність елементів обговорення, відкритого обміну думками в ході заходу; Ø рівень самостійності школярів у обговоренні проблем.
4. Результати: 4.1. Досягнення поставлених педагогом мети та завдань даного заходу. 4.2. Виконання плану заходу. 4.3. Аналіз ставлення школярів до змісту заходу, рівень їхньої активності. 4.4. Цілісність та системність заходу. 4.5. Кращі сторони заходу; цікаві знахідки педагога. 4.6. Виявлені недоліки у проведенні виховного заходу.
5. Загальні висновки  
6. Рекомендації  

Аналіз і самоаналіз виховного заходу*

№ п/п Характеристики оцінюваної діяльності Кількість балів
Самоаналіз Аналіз
1. Етап постановки мети і завдань.                
1.1. Діагностико-аналітична основа визначення педагогом змісту виховного заходу.                
1.2. Соціальна та педагогічна значущість мети, її конкретність і чіткість:                
  Ø уміння визначити і ставити перед школярами особистісно значущу мету, її відповідність інтересам учнів; ступінь зацікавленості школярів у проведеному заході;                
  Ø уміння вихователя визначити мету, пов’язану з корекцією дезадаптивної поведінки учнів;                
  Ø реальність і досяжність мети в даних умовах, за конкретний відрізок часу.                
1.3. Компетентність педагога у визначенні варіантів майбутньої діяльності:                
  Ø володіння педагогом формами виховного заходу, що відповідають його меті та змістові;                
  Ø уміння педагога включати учнів у процес висунення ідей і пропозицій; обговорення варіантів майбутньої творчої справи.                
2. Етап колективного планування виховного заходу.                
2.1. Організаторська діяльність педагога у формуванні мікро колективів.                
2.2. Готовність педагога до висування варіантів плану проведення заходу.                
2.3. Ступінь активності учнів у розробці плану проведення заходу.                
2.4. Чіткість уявлень учнів про свою роль у майбутньому заході.                
3. Етап організації виховного заходу.                
3.1. Чіткість і визначеність завдань для мікро колективів у процесі підготовки заходу.                
3.2. Активність вихованців у процесі підготовки заходу.                
3.3. Ступінь сприйняття й допомоги вихованцям на етапі підготовки заходу.                
4. Етап безпосереднього проведення заходу.                
4.1. Оцінка основних характеристик і поведінки вихованців:                
  Ø активність вихованців у процесі проведення заходу;                
  Ø зацікавленість учнів у процесі всього часу проведення заходу;                
  Ø ступінь ініціативності та творчості вихованців;                
  Ø рівень самостійності учнів;                
  Ø ступінь емоційності вихованців;                
  Ø ступінь дисциплінованості й відповідальності;                
  Ø загальний стиль і культура спілкування учнів між собою.                
4.2. Оцінка змісту виховного заходу:                
  Ø гуманістична спрямованість, науковість змісту заходу;                
  Ø доступність змісту виховного заходу для дітей даного віку;                
  Ø ступінь актуальності (зв’язку з життям) змісту заходу;                
  Ø доцільність і пізнавальна цінність змісту;                
  Ø новизна та оригінальність змісту;                
  Ø естетичність, дієвість оформлення.                
4.3. Оцінка способів діяльності вихователя:                
  Ø компетентність вихователя, рівень його ерудиції під час проведення заходу;                
  Ø ступінь демократичності в спілкуванні з вихованцями;                
  Ø емоційність педагога, виразність його ставлення до того, що відбувається;                
  Ø виразність, дохідливість мови педагога, позитивна оцінка та підтримка успіху школярів;                
  Ø зовнішній вигляд вихователя, його міміка й жести;                
  Ø ступінь раціональності та ефективності використання часу.                
5. Етап підведення підсумків, оцінювання результатів заходу.                
5.1. Активність вихованців у процесі оцінювання результатів проведеної справи.                
5.2. Поєднання позитивної персональної оцінки учнів з детальним розбором, негативною оцінкою недоліків проведеного заходу.                
5.3. Співвідношення мети (завдань) і результату виховного заходу.                
5.4. Ступінь виховного впливу заходу.                
5.5. Навчальне і розливальне значення заходу.                
6. Етап організації післядії.                
6.1. Оцінювання набутого колективом досвіду.                
6.2. Визначення необхідних коректив, змін щодо наступної діяльності колективу.                
Загальна ефективність діяльності:                
Висновки і рекомендації:                
                     

 

Шкала оцінки: 3 бали − характеристика виявляється на високому рівні;
2 бали − виявляється на достатньому рівні;
1 бал − виявляється частково;
0 балів − не виявляється.

 

Записи висновків у книзі внутрішньошкільного контролю можна проводити за такою формою:

 

№ з/п Параметри аналізу Позитивні аспекти заходу (досягнення) Негативні аспекти заходу (зауваження)
1. Аналіз готовності педагога    
2. Процес підготовки    
3. Проведення заходу:    
3.1. Організація    
3.2. Зміст    
3.3. Методика проведення    
4. Результати    
5. Загальні висновки    
6. Рекомендації    

Читайте також:

  1. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  2. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  3. II. Основні засоби
  4. II. ОСНОВНІ ПОВНОВАЖЕННЯ ТРУДОВИХ КОЛЕКТИВІВ
  5. II.3. Основні способи і прийоми досягнення адекватності
  6. III. Основні обов'язки робітників та службовців
  7. IV. Основні обов'язки адміністрації
  8. V. ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  9. VII. ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ У ХХ ст.
  10. Автоматизовані системи управлінні охороною праці, обліку, аналізу та дослідження травматизму
  11. Автомати­зовані інформаційні систе­ми для техніч­ного аналізу товар­них, фондових та валют­них ринків.
  12. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції




Переглядів: 646

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Орієнтовна схема аналізу виховного заходу | III ОФОРМЛЕННЯ І ЗАХИСТ РОБОТИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.035 сек.