МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||
РОБОЧА ПРОГРАМАВСТУП Розвиток економіки на сучасному етапі тісно пов’язаний зі зміцненням і поширенням ринкових принципів господарювання. А в процесі становлення ринкових відносин в Україні буде посилюватися невизначеність (попит, ціни) та конкуренція. Щоб вижити за таких умов, керівникам підприємств необхідно впроваджувати нові технології й технічні новинки, приймати сміливі та нетрадиційні рішення, а це підвищує ступінь економічного ризику. Тому слід навчитися прогнозувати події, оцінювати рівень ризику, йти на нього, але не виходити за межі допустимого. Основні завдання під час прийняття рішень – це врахування ризику, керування ним, зведення до прийнятних меж, зниження можливих збитків. Отже, важливою проблемою є оцінювання ризику в різних сферах економічної діяльності, розвиток відповідних механізмів моніторингу та менеджменту ризику. Метою викладання дисципліни «Економічні ризики» є підготовка висококваліфікованих спеціалістів, які мають достатні теоретичні знання стосовно методів вимірювання економічного ризику, а також уміють самостійно застосовувати здобуту інформацію в практичній діяльності. Вивчення цього курсу допоможе сформувати науково-методичну базу спеціаліста для прийняття ефективних рішень в умовах невизначеності. Предметом вивчення курсу «Економічні ризики» є господарська діяльність підприємств в умовах невизначеності та ризику. У результаті вивчення дисципліни студенти повинні: § зрозуміти, що на економічні процеси впливають некеровані чинники, що ці процеси розвиваються здебільшого в умовах невизначеності, конфліктності, принципової неможливості здійснення економічних прогнозів, необхідних для прийняття раціональних рішень. Усе це необхідно свідомо враховувати в господарській діяльності та в теоретико-економічних дослідженнях; § засвоїти основні принципи проведення аналізу ризику, його моделювання, врахування і управління ним; § оволодіти навичками самостійно виконувати якісний аналіз, ідентифікацію ризику й оцінювати ступінь ризику, використовуючи певні методи розрахунку ступеня ризику, контролювати, моделювати та враховувати ризик, управляти ним, застосовуючи відповідні методи, що є в арсеналі економічної ризикології. Для вивчення курсу «Економічні ризики» необхідні знання таких спеціальних дисциплін: · математична статистика і теорія ймовірності; · комп’ютерна техніка та технологія; · основи економічної теорії; · економіка підприємства; · фінанси й кредит; · інвестиційна діяльність. Для студентів денної форми навчання передбачений певний обсяг практичних занять і самостійної роботи відповідно до тематичного плану дисципліни, закріпленого в робочій програмі курсу. Після закінчення теоретичного навчання студенти складають залік.
РОБОЧА ПРОГРАМА
ПЛАНИ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ, ЗАВДАННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ, ТЕМИ РЕФЕРАТІВ
Читайте також:
|
||||||||||||
|