Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Додаток Б

Тема: Превентивне виховання обдарованих дітей в умовах школи-інтернату

ЗМІСТ

ВСТУП…........................................................................................................
Розділ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРЕВЕНТИВНОГО ВИХОВАННЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ В УМОВАХ ШКОЛИ-ІНТЕРНАТУ………………………………………………………………
1.1. Соціально-психологічний портрет обдарованої дитини….…..…..…
1.2. Сучасні підходи до превентивного виховання дітей…………………
1.3. Оцінка стану превентивного виховання обдарованих дітей в умовах школи-інтернату
Висновки до першого розділу ……………………………………………
Розділ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ПРЕВЕНТИВНОГО ВИХОВАННЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ В УМОВАХ ШКОЛИ-ІНТЕРНАТУ……………………………………………………………….
2.1. Теоретичне обґрунтування змісту, форм та методів превентивного виховання обдарованих дітей в школі-інтернаті …………………………  
2.2. Впровадження програма превентивного виховання обдарованих дітей у школі-інтеранаті …………….……………………………………
2.3. Аналіз результатів дослідження ……………………………………..
Висновки до другого розділу …....................................................................
РОЗДІЛ 3. ОХОРОНА ПРАЦІ Й НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА…………………………………………………………….
3.1. Загальні питання охорони праці і навколишнього середовища……..
3.2. Характеристика приміщення…………………………………………..
3.3. Загальна характеристика трудового процесу…………………………
3.4. Шкідливі та небезпечні фактори на підприємстві……………………
3.5. Виробнича санітарія……………………………………………………
3.6. Освітлення виробничого приміщення………………………………
3.7. Вентиляція виробничого приміщення………………………………
3.8. Виробничий шум та вібрація………………………………………….
3.9. Іонізація повітря……………………………………………………….
3.10. Ергономіка…………………………………………………………….
3.11. Пожежна безпека……………………………………………………
3.12. Електрична безпека…………………………………………………..
3.13. Охорона навколишнього середовища……………………………….
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ…......................................................................... СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………. ДОДАТКИ………………………………………………………………….

 

 

Додаток В

Зразки оформлення бібліографічного опису джерел


Читайте також:

  1. Баланс робочого часу одного робочого в рік (додаток 2).
  2. Додаток
  3. Додаток
  4. Додаток
  5. Додаток
  6. Додаток
  7. ДОдаток
  8. Додаток
  9. ДОДАТОК
  10. Додаток
  11. ДОДАТОК
  12. Додаток




Переглядів: 331

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ | Розділ.1. Монографії. Підручники. Навчально-методичні посібники

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.