Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Блок-схема виконання курсової роботи

 

Після того як тема курсової роботи обрана, студент має право скористатися консультацією наукового керівника згідно із затвердженим кафедрою закріпленням тем та наукових керівників. Під час консультації з керівником студент повинен чітко з’ясувати коло питань, які мають бути досліджені, та конкретизувати план написання курсової роботи.

Від самого початку роботи студентові необхідно мати план роботи, хоча б попередній, що буде надалі коригуватися. Робочий план допомагає скласти керівник курсової роботи. Крім того, керівник може рекомендувати літературу, довідкові, статистичні матеріали за темою, проводить консультації, оцінює виконання роботи як за частинами, так і в цілому.

Відразу після вибору теми і розробки робочого плану, здійснюється ознайомлення з опублікованими за темою роботи працями вчених. На даному етапі можна порекомендувати студентові застосовувати „швидке” і „повільне” читання. „Швидке” читання застосовується на першому етапі відбору літературних джерел, щоб визначитись щодо відповідності літературного джерела темі. Після перегляду літератури можна приступити до „повільного” читання з метою глибокого її вивчення. Потім весь матеріал систематизується, тобто розміщується у відповідності до плану, після чого можна переходити до написання курсової роботи.

При розкритті теми необхідно приділити увагу основним напрямкам досліджень з цього питання, відобразити різні точки зору на розв’язання проблем, які існують з визначеного питання, викласти критичну оцінку цих матеріалів із пропозиціями і зауваженнями.

Для викладу матеріалу дослідження існує кілька методичних прийомів:

1. Послідовний виклад передбачає написання роботи строго у відповідності до нумерації розділів і підрозділів плану. Автор не переходить до написання розділу, не закінчивши попередній, при цьому перевіряється кілька варіантів і обирається найкращий і остаточний.

2. Цілісний метод передбачає, що спершу пишеться чернетка всієї роботи, а потім матеріал обробляється в частинах і деталях.

3. Вибірковий виклад матеріалів складається в тому, що автор обробляє матеріали у будь-якому зручному для нього порядку.

Незалежно від обраного методу написання курсової роботи рекомендується до остаточної обробки чернетки обговорити основні положення змісту з керівником, після чого формується чорновий варіант роботи, який надається на перевірку і рецензування керівнику.

Після отримання матеріалів роботи із зауваженнями і рекомендаціями керівника, студент переходить до написання остаточного варіанту роботи, який виноситься на захист.

Із практики написання наукових робіт будь-якого характеру для своєчасності і якості їх написання необхідно дотримуватись наступних порад:

- не працювати без плану;

- контролювати хід подій, обмежувати глибину розробки;

- критично сприймати чужі думки та ідеї.

Також необхідно звернути увагу на стиль написання курсової роботи. Зважаючи на те, що вона є науково-дослідною роботою, для викладення матеріалу повинен застосовуватись формально-логічний спосіб викладу. Основними рисами стилю роботи є смислова завершеність, цілісність і пов’язаність, відсутність емоційних елементів, використання спеціальної термінології, відсутність експресії.


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II. СТРУКТУРА ТА ОБСЯГ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  7. III ОФОРМЛЕННЯ І ЗАХИСТ РОБОТИ
  8. III. Виконання бюджету
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  11. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  12. III. ПИТАННЯ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ




Переглядів: 1199

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ | II. СТРУКТУРА ТА ОБСЯГ КУРСОВОЇ РОБОТИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.