Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практичні заняття для студентів денної форми навчання.

ОДЕСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ АГРАРНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

Економічний факультет

Кафедра бухгалтерського обліку і аудиту

 

 

«Бухгалтерський облік

У зарубіжних країнах »

 

РОБОЧИЙ ЗОШИТ

ДЛЯ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ З КУРСУ

ДЛЯ СТУДЕНТІВ 4 КУРСУ ДЕННОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ

ЕКОНОМІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ НАПРЯМУ ПІДГОТОВКИ

6030509 “ОБЛІК І АУДИТ”

 

Одеса 2012

 

Підготувала:

 

Старший викладач кафедри бухгалтерського обліку і аудиту

Морозюк Н.С.

 

 

Рецензенти: К.е.н доцент кафедри менеджменту та моделювання ринкових процесів ОНУ ім. Мечнікова

Єгорова – Гудкова Т.І.

 

К.е.н доцент кафедри бухгалтерського обліку і аудиту

Цуканов О.Ю.

 

Відповідальний за редакцію українською мовою Морозюк Н.С.

 

Методичні рекомендації розглянуті і затверджені на засіданні методичної комісії економічного факультету Одеського державного аграрного університету.

Протокол № ____ від “____” _______________ 2012 року.

 

Методичні рекомендації розглянуті і затверджені на засіданні кафедри бухгалтерського обліку та аудиту Одеського державного аграрного університету.

Протокол № ____ від “____” _______________ 2012 року.

 

 

 

ЗМІСТ

Вступ 4

Практичні заняття для студентів денної форми навчання. 5

Практичне заняття №1 5

Практичне заняття №2 8

Практичне заняття №3 10

Практичне заняття №4 19

Практичне заняття №5 20

Практичне заняття №6 21

Практичне заняття №7 23

Практичне заняття №8 24

Практичне заняття №9 25

 

 

ВСТУП

В країнах з розвиненої ринковою економікою вже декілька десятиріч існує поділ бухгалтерського обліку на фінансовий та управлінський, а бухгалтерських служб на фінансову та управлінську.

Фінансова бухгалтерія здійснює облік засобів підприємства по їх видам і джерелам створення, поточних витрат і доходів підприємств, розрахунків з різними дебіторами, кредиторами, банками і іншими організаціями. По даним цієї бухгалтерії складається фінансова звітність, яка дає загальне зображення про фінансовий стан підприємства і результати його діяльності за звітний період.

Управлінська бухгалтерія здійснює облік витрат по видам, місцям їх виникнення, відображує відхилення фактичних витрат від норм, визначає собівартість одиниці продукції та фінансовий результат від її реалізації.

Запропоновані методичні вказівки розроблені з урахування міжнародних стандартів та зарубіжного досвіду організації обліку і звітності.

Розглядається методика фінансового та управлінського обліку за кордоном, процес інформації при здійсненні підприємством господарських операцій. Використовуються типові форми бухгалтерських балансів і звітів, планів рахунків.

Для засвоєння матеріалу, передбачено такі види навчання: лекції, семінарські, практичні заняття з дисципліни, самостійна робота.

 


Практичні заняття для студентів денної форми навчання.


Читайте також:

  1. II. Навчальні цілі заняття
  2. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  3. II. Практичні завдання
  4. II. Практичні завдання.
  5. II. Самостійна робота студентів.
  6. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  7. III. ФОРМИРОВАНИЕ ЕДИНОГО РОССИЙСКОГО ГОСУДАРСТВА
  8. III. ФОРМИРОВАНИЕ ОТРАСЛЕЙ ПИЩЕВОЙ ПРОМЫШЛЕННОСТИ ПРИ КАПИТАЛИЗМЕ (ХIХ – начало ХХ вв.)
  9. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  10. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  11. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  12. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.




Переглядів: 365

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Постмодернизм в культуре XX века. | Практичне заняття №1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.