Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ТЕМА 7 УКРАЇНСЬКЕ НАЦІОНАЛЬНЕ ВІДРОДЖЕННЯ

 

7.1 Робота над лекційним матеріалом та самостійне вивчення наступних питань:

1. Етнічні процеси в Україні. Проблема формування української нації.

2. Історія української еміграції.

3. Аграрна політика П.Столипіна в Україні та її наслідки.

4. Політичне становище в Україні після поразки революції 1905-1907 р.р..

5. Українське питання вIV Думі.

6. Україна в роки І світової війни.

7. Бойовий шлях УСС та його оцінка в українській історії.

 

7.2 Підготувати реферати на теми:

1. Історія Криму та Північного Причорномор’я.

2. Історія міст Південної України. Миколаїв, Одеса, Херсон.

3. Етнокультурні особливості (національне харчування, одяг, вишивка, фольклор і т.д.) населення Криму та Північного Причорномор’я.

4. Пам’ятні місця Криму та Північного Причорномор’я.

5. Історія прізвища моєї родини.

6. Генеалогічне дерево моєї родини.

 

Завдання для самоконтролю

1. За якими ознаками характеризують націю? Які чинники гьмували процес формування української нації у 19 ст.?

2. Що таке еміграція, які періоди (хвилі) виділяють в історії української еміграції?

3. Які позитивні і негативні наслідки мала реформа П. Столипіна?

4. Яким було становище в Україні після поразки І російської революції?

5. Які причини призвели до І світової війни, яку роль відіграла в ній Україна?

6. Яку роль на початковому етапі свого існування відіграли УСС?

Джерела

1. “Русалка Дністрова”. Документи і матеріали. – К.,1989.

2. Історія Русів / [пер. І. Драча ; вступ. ст. В. Шевчука]. – К. : Рад. письменник, 1991. – 318 с.

3. Кирило-Мефодіївське товариство: У 3 т. – К.,1990.

4. Хрестоматія з історії України для студентів вузів / Б.І. Білик, Л.В. Дячук, Я.С. Калакура, С.М. Клапчук та ін. – К., 1993.

 

Рекомендована література до теми семінару

1. Багалій Д.І. Історія Слобідської України / Д. І. Багалій. – Харків,1993.

2. Борисенко В. Й. Курс української історії. З найдавніших часів до XX століття / В. Й. Борисенко. - К., 1996.

3. Дорошенко Д. Нарис історії України. В 2-х томах. Т.2. / Д. І. Дорошенко. - К., 1991.

4. Історія Русів / [пер. І. Драча ; вступ. ст. В. Шевчука]. – К. : Рад. письменник, 1991. – 318 с.

5. Історія Українив особах: ХІХ–ХХст. / [І.Войцехівська (кер. авт. кол.), В.Абліцов, О. Божко та ін.]. – К.,1995.

6. Каденюк О. С. Історія України : навч. посіб. / О. С. Каденюк. – К. : Кондор, 2008. – 408 с.

7. Король В. Ю. Історія України : навч. посіб. / В. Ю. Король. – К. : Видавничий центр “Академія”, 2005. – 496 с.

8. Остафійчук В.Ф. Історія України: Сучасне бачення: Навч. посібник / В. Ф. Остафійчук. – К., 2004.

9. Полонська-Василенко Н. Історія України. В 2-х томах. Т.2. / Н. Полонська-Василенко. - К., 1993.

10. Реєнт О. П. До проблеми скасування кріпосного права в 1861 р. / О. П. Реєнт // Український історичний журнал. – 2011. – Вип. 1. (№496). – С. 34-51.

11. Світлична В. В. Історія України : навч. посіб. / В. В. Світлична. – [4-те вид.]. –К. : Каравела, 2006. – 400 с.

12. Черкашина Н. К. Історія України : від давніх часів до сьогодення : навч. посіб. / Н. К. Черкашина. – К. : ВД “Професіонал”, 2005. – 384 с.

13. Шандра В.С. Генерал-губернаторства в Україні: ХІХ – початок ХХ ст. / В. С. Шандра. – К., 2005.

14. Шацилло В. К. Л.М.Жванко. Біженці Першої світової війни: українский вимір (1914–1918 рр.) / В. К.Шацилло // Український історичний журнал. – 2012. – Вип. 6 (№507). – С. 209-214.

15. Шевчук В.П. Історія української державності: [Курс лекцій] / В. П. Шевчук, М. Г. Тараненко. – К.,1999.

16. Янишин Б. І. Народовці на рубежі 70-х – 80-х рр. ХІХ ст.: творення нової моделі політичної культури / Б. І. Янишин // УІЖ, 2001. - №6.


Читайте також:

  1. I. Епоха Відродження
  2. V. Українське бароко в архітектурі та образотворчому мистецтві. (20хв.)
  3. VI. УКРАЇНСЬКЕ КУЛЬТУРНЕ ВІДРОДЖЕННЯ ХIХ ст.
  4. Антична й середньовічна спадщина в культурі італійського Відродження
  5. Архітектура і мистецтво. Українське бароко.
  6. Архітектура італійського Відродження
  7. Боротьба Директорії за відродження УНР. Занепад Української державності.
  8. В епоху Відродження
  9. ВИЗВОЛЬНА ВІЙНА УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ 1648-1654 рр. ВІДРОДЖЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ДЕРЖАВИ І ПРАВА УКРАЇНИ
  10. Високе Відродження.
  11. Високе й Пізнє Відродження
  12. Відмінності італійського ренесансного гуманізму та гуманізму Північного Відродження




Переглядів: 392

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТЕМА 6 УКРАЇНА У XVIII СТ. | ТЕМА 8. УКРАЇНА У 20-90-х. Р.Р. ТА НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.