Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Формування ціни продукції підприємства

В теоретичному аспекті, ціна – це грошове вираження вартості одиниці товару. В реальних ринкових умовах, ціна – це сума грошових коштів, за яку покупець хоче і готовий придбати товар на конкретному ринку в конкретний час, а продавець – продати.

Ціну товару (роботи, послуги) класифікують за наступними ознаками:

1. За ступенем свободи виробника при встановленні ціни:

§ Договірна (контрактна).

§ Вільна ринкова.

§ Така, що регулюється державними органами.

 

2. За стадією товароруху:

§ Ціна виробника.

§ Ціна відпускна (заявлена).

§ Гуртова.

§ Роздрібна (до продажу).

 

3. За умовами контракту:

§ Ціна пропозиції (висхідна).

§ Тверда.

§ З наступною фіксацією.

§ Ковзаючи тощо.

 

 

Прямі витрати Непрямі витрати          
Виробнича собівартість одиниці продукції Комерційні витрати        
Повна собівартість одиниці продукції Прибуток виробника      
Ціна виробника ПДВ, акцизний збір    
Відпускна ціна Витрати і прибуток збутових організацій  
Гуртова ціна Витрати і прибуток торгівельних організацій
Роздрібна ціна

 

Рис. 6.1. Схема формування роздрібної ціни

За найпростішої схеми товароруху «виробник – торгова організація», роздрібна ціна формуватиметься за формулою (6.1):

 

Цроздр = Цвир * (1+А) * (1+ПДВ) * (1+Нпрторг), (6.1)

 

де Цроздр – роздрібна ціна, грн.; Цвир – ціна виробника, грн.; А – ставка акцизного збору,%; ПДВ,%; Нпрторг– норма прибутку торгівельної організації,%.

 

З іншої сторони:

 

Цвир = Св * (1+ Нпрвир), (6.2)

Де Св. – повна собівартість виробу, грн.; Нпрвир - норма прибутку виробника,%,

 


Читайте також:

  1. I. ІСТОРИЧНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ
  2. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  3. IV група- показники надійності підприємства
  4. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  5. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
  6. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  7. V розділ. Товарна політика підприємства
  8. WEB - сайт підприємства в Інтернет
  9. XIII. Формування та оприлюднення рейтингового списку вступників, рекомендованих до зарахування
  10. XV. Фінансові результати від первісного визнання та реалізації сільськогосподарської продукції та додаткових біологічних активів
  11. А) Капітал підприємства, його кругообіг та обіг.
  12. А) Ризик непотрібності виробленої продукції




Переглядів: 555

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача 1. | Формування доходів та прибутків підприємства

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.