МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Персональний продажЦя складова СМК одночасно виконує дві функції: —з одного боку — це засіб комунікації, інформування споживачів про товар і фірму; —з іншого боку — це безпосереднє здійснення збутових операцій (якщо спілкування із споживачем завершується продажем товару). В організаційному плані персональний продаж можна здійснювати в таких формах: —торговельний аґент контактує з одним покупцем; —торговельний аґент проводить презентації для групи покупців; —група збуту контактує з групою покупців (комерційні переговори); —проведення торговельних семінарів для співробітників фірми-покупця з інформуванням їх про товари-новинки і демонструванням можливостей цих товарів та прогресивних прийомів їх експлуатації. Персональний продаж вважають найефективнішим засобом комунікації при реалізації товарів промислового призначення. Система оплати праціторговельного персоналу може бути різна: ■ фіксована оплата у вигляді заробітної платні (застосовується доволі рідко); ■ виплата комісійних від вартості реалізованої продукції; ■ поєднання фіксованої оплати і комісійних; ■ до попереднього можуть додавати негрошові премії (товаром). Наймаючи торговельний персонал, керівництво фірми проводить його ретельний відбір, оскільки комівояжер повинен мати певні якості: ■ бути контактним, викликатив потенційного споживача симпатію і довіру; ■ уміти переконувати співрозмовника; ■ бути наполегливим у досягненні своїх цілей; ■ мати міцну нервову систему; ■ уміти оцінювати ситуацію тощо. Кандидатів відбирають у ході співбесіди, анкетування, тестування. Відібраний персонал надалі проходить навчання,що має на меті: ■ ознайомити комівояжера з фірмою і навчити ідентифікувати себе з нею; ■ ознайомити комівояжера з товарами фірми; ■ ознайомити його з особливостями клієнтів і конкурентів; ■ навчити комівояжера проведення ефективних торгових презентацій, ознайомити з етапами процесу персонального продажу (див. рис. 7.6.). Контроль і оцінкупраці торговельних аґентів провадять у двох напрямах: ■ оцінка кількісних показників (порівняння результативності діяльності окремих працівників, порівняння поточних показників продажу з минулими); ■ якісна оцінка комівояжера (зовнішній вигляд, поведінка, уміння спілкуватися, фахові знання тощо). Читайте також:
|
||||||||
|