МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Практичне заняття №3Тема: Основні права споживачів Мета: закріпити знання основних прав споживачів Тести 1. Вимоги споживача з приводу недоброякісного товару розглядаються після пред'явлення: а) упаковки; б) накладної; в) квитанції, касового або товарного чека; г) технічного паспорта; д) висновки експертизи. 2. Вимога про безкоштовне усунення недоліків після закінчення гарантійного терміну може бути висунута протягом: а) трьох років; б) 10 років; в) встановленого терміну служби; г) 6 місяців; д) 1 року. 3. Під час заміни товару з недоліками аналогічним товаром належної якості, ціна на який змінилася, перерахунок вартості: а) проводиться; б) не проводиться; в) проводиться у разі збільшення ціни; г) проводиться у разі зменшення ціни; д) не проводиться у разі зменшення ціни 4. При висуванні споживачем вимог про безкоштовне усунення недоліків товару, вони повинні бути усунені у строк: а) 20 днів; б) 1 місяць; в) 14 днів; г) 14 днів або за домовленістю сторін; д) негайно. 5. Гарантійний термін складає: а) 14 днів; б) 1 рік; в) 10 років; г) встановлюється законодавством або договором; д) встановлюється за узгодженням із споживачем Задачі 1. Громадянин I. придбав в ТЦ «Маяк» телевізор «SONY» вартістю 5 тис грн. Гарантійний термін діяв протягом 1 року з моменту придбання. Після покупки громадянин I. виявив недолік у роботі кінескопа. Виявлений недолік ліквідовувати в гарантійній майстерні не є можливим, оскільки для цього необхідне використання заводського устаткування. Громадянин I. побажав розірвати договір купівлі-продажу. Дайте правову оцінку даної ситуації. Яке право споживача було порушено в даному випадку? 2. Громадянка Д. придбала в магазині пральну машину-автомат. При покупці магазин зобов'язався доставити і встановити пральну машину. Д. доставили і встановили машину, але коли вона її включила виявилося, що вона неправильно була підключена і злив води відбувається в умивальник. Громадянка Д. звернулася в магазин з проханням підключити пральну машину відповідно до технічних вимог. Але магазин відмовився усунути цей дефект у роботі. Які права були порушені? 3. Громадянка П. придбала в аптечному кіоску медичний препарат. Прийшовши додому і відкривши коробочку з ліками, вона виявила, що назва медичного препарату на упаковці і назва на самій пляшці не співпадають. Які права були порушені? Чи можна обміняти даний товар? 4. Громадянин Іванов придбав в магазині «Техніка» пилосос, але інструкцію з експлуатації йому надали тільки французькою мовою, якою він не володіє. Прокоментуйте дану ситуацію. 5. Громадянка Петрова придбала пральну машину «Дніпро», яка пропрацювала 3 роки і зламалася. Вона звернулася в магазин, в якому купила дану пральну машину, з проханням про усунення недоліків, але їй відмовили, мотивуючи це тим, що гарантійний термін закінчився. Петрова звернулася в майстерню, щоб їй відремонтували машину, але їй відмовили в майстерні, тому що така пральна машина вже не випускається і на неї немає деталей. Тоді Петрова звернулася до заводу-виробника, щоб їй замінили поламану деталь на пральній машині, але їй на заводі також відмовили, мотивуючи це тим, що ця пральна машина «Дніпро» була знята з виробництва, і їй нічим не можуть допомогти, оскільки немає потрібних деталей. Чи правомірні дії продавця (магазина) і заводу-виробника? 6. Громадянка 3. придбала у магазині «Берізка» плаття. Приміряючи плаття вона не помітила дефекту на ньому. Проте, коли 3. прийшла додому вона побачила на платті декілька невеликих плям. Наступного дня 3. звернулася в магазин, для того щоб продавець обміняв плаття - продавець відмовився. Чи правомірні дії продавця? Які права були порушені? 7. Громадянці Д. дістався бракований апарат «Корона» вартістю 1 тис. грн. Як сказали в ремонтній майстерні, брак заводський, так що ремонтувати нема сенсу, треба замінити. Магазин «Биттехніка» покупцю відмовив в заміні недоброякісного товару. Д. звернулася в управління із захисту прав споживачів. Які права були порушені? 8. Громадянка В. при покупці в магазині електричного чайника попросила надати їй сертифікат якості на товар. У цьому їй було відмовлено, оскільки вся документація знаходиться в адміністратора, який зараз у відпустці. Через 3 дні В. включила чайник (до цього він був справний під час користування), і коли він нагрівся замкнуло в проводці всієї квартири, після чого на кухні згорів холодильник. Які права В. були порушені при покупці чайника? Що необхідно в даній ситуації робити В.? 9. Громадянка I. придбала в магазині синю жіночу спідницю належної якості, але прийшовши додому вона вирішила, що їй не підходить колір. Наступного дня вона повернулася в магазин, щоб їй поміняли спідницю на аналогічну іншого кольору, але працівники магазина відмовилися. Чи правомірні дії працівників магазина? Які права були порушені? 10. При покупці електрочайника громадянину Д. відмовили у видачі інструкції, пославшись на те, що вся партія електрочайників була без відповідних інструкцій. Яке право споживача було порушено? 11.Громадянин А. обміняв товар неналежної якості на аналогічний товар. При обміні продавець просив доплатити за товар, оскільки ціна на нього збільшилася. Як повинен поступити А? 12. Громадянкака Н. 01.09.2012 р.. придбала в універмазі «Веселка» телевізор «Берізка». 10.09.2012 р. телевізор вийшов з ладу. В гарантійній майстерні гр-ці Н. сказали, що телевізор ремонту не підлягає. Громадянка Н. звернулася в універмаг «Веселка» до продавця телевізора, вимагаючи обміну несправного телевізора на іншій. Телевізор обміняли, але сказали, що необхідно доплатити, оскільки з 09.09.2012 р. дана модель телевізора стала коштувати дорожче. Чи правомірні вимоги продавця про доплату? 13. Громадянин Б. купив у магазині пляшку горілки Донецького ликерогорілчаного заводу. Увечері, після вживання горілки громадянин Б. був доставлений в міськлікарню № 1 з ознаками отруєння. Залишки горілки були доставлені в лабораторію і був проведений аналіз, в результаті якого були знайдені токсичні речовини. Чи має право громадянин Б. вимагати від Донецького ликерогорілчаного заводу відшкодування витрат на лікування? 14. Громадянка Д. купила телевізор в магазині «Мрія», через 15 днів він перестав працювати. Вона звернулася з проханням замінити їй цей телевізор на аналогічний новий. У магазині відповіли, що можуть тільки виправити, усунути недолік, але в заміні відмовили. Чи правомірні дії продавця? Читайте також:
|
||||||||
|