Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Послідовне з’єднання ланок

При послідовному з’єднанні ланок вихідна величина передньої ланки подається на вхід наступної ланки (рис. 5,а).

; ; ;

,

.

При послідовному з’єднанні n-ланок:

Згідно визначення представимо передавальна значення ланок , та передавальну функцію всього з’єднання :


а

б

 


±

 

 


 

в

Рис. 5. Структурні схеми з’єднань ланок: а – послідовного; б – паралельного; в – охоплення зворотним зв’язком.

 

 

Отож передавальна функція послідовного з’єднання ланок визначається як добуток передавальних функцій ланок, що утворюють це з’єднання.

 


Читайте також:

  1. Аналіз трифазного з’єднання з урахуванням опорів лінійних проводів
  2. Анатомія кісток верхньої і нижньої кінцівок та їх з’єднання
  3. Безперервні з’єднання – сінартрози
  4. Болтове з’єднання
  5. Болтове рознімне з’єднання та його параметри
  6. Болтового з’єднання болтового з’єднання
  7. Боротьба за возз’єднання Української держави, за незалежність у 60- 80-х роках XVII ст.
  8. Боротьба за возз’єднання Української держави, за незалежність у 60-80-х роках XVII ст.
  9. Виготовлення ланок ланцюгів.
  10. Вид зварного з’єднання
  11. Визначення зусиль, що діють на фланцеве з’єднання
  12. ВИЗНАЧЕННЯ ПРИСКОРЕНЬ ЛАНОК




Переглядів: 1606

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 3: Способи з’єднання ланок та їх еквівалентні передаточні функції. | Паралельне з’єднання ланок

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.