Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Паливна економічність автомобіля

 

Паливна економічність оцінюється по шляхових витратах пального – витратах пального (в літрах) на 100 км путі пройденого автомобілем при сталому русі знаходиться по формулі:

 

, (2.1)

 

де - питомі витрати пального, г/кВт · г;

- потужність двигуна, необхідна для руху автомобіля з заданою швидкістю в конкретних шляхових умовах;

- густість пального, яка для бензину приймається рівною 0,74 кг/л (г/см3) і дизельного пального 0,825 кг/л (г/см3).

 

В тих випадках, коли паливно-економічні властивості передбаченого до розміщення на автомобіль двигуна невідомі, для знаходження питомих витрат пального використовують приближені методи. Встановлено, що питомі витрати пального знаходяться по питомим витратам його при максимальній потужності двигуна , частоти обертання і ступінню використання потужності - та , тобто

 

. (2.2)

 

Під ступінню використання частоти обертання розуміється відношення відповідного значення частоти обертання двигуна при відповідній швидкості до частоти обертання при максимальній потужності .

Під ступінню використання потужності розуміється відношення потужності двигуна при розглянутому режимі роботи відповідний швидкості руху автомобіля до його потужності по зовнішній характеристиці при даній частоті обертання .

При порівняльних чи приближених розрахунках дозволено приймати для всіх типів двигунів

 

(2.3)

 

для карбюраторних двигунів

 

(2.4)

 

для дизельних двигунів

 

, (2.5)

 

Питомі витрати пального двигуна при максимальній потужності як правило на 5 – 10% більше мінімальних питомих витрат і залежить від типу і конструктивних особливостей двигуна і відповідає

270...310 г/кВт · г – для карбюраторних двигунів і 220 – 250 г/кВт · г – для дизельних.

При розрахунках паливних характеристик сталого руху для відповідного значення потужності двигуна приймаються значення , , з динамічної характеристики на вищі передачі з відповідними значеннями швидкостей , ...

(2.6)

 

Отримані значення заносяться в табл. 2.1.

 

Таблиця 2.1

 

 
  ... ... ... ... ...
               
               
               
               
               
               
               
               
               
                 
               
               
               
               
               
               
               
               

 

По отриманим розрахунковим даним будується паливно-швидкісна характеристика автомобіля (рис. 2.1).

 

Рисунок 2.1 - Паливно-швидкісна характеристика автомобіля

 

Для знаходження витрат пального на горизонтальній дорозі доброї якості і часткового завантаження легкового автомобіля на економічній (п’ятій) передачі використовують формули (2.1) і (2.5).

 



Читайте також:

  1. Аварія автомобіля
  2. Аналіз компонування автомобіля та визначення параметрів ваги
  3. Базові і основні деталі агрегатів автомобіля
  4. Блок-фара автомобіля
  5. Буксирування автомобіля
  6. Буксирування автомобіля
  7. Вибір параметрів трансмісії автомобіля
  8. Вибір та обґрунтування параметрів трансмісії автомобіля.
  9. Видача автомобіля з ремонту
  10. Види і періодичність технічного обслуговування автомобіля
  11. Визначення навантаження на осі автомобіля
  12. Визначення основних масових параметрів автомобіля




Переглядів: 1098

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Потужневий баланс автомобіля | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.