![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Паливна економічність автомобіля
Паливна економічність оцінюється по шляхових витратах пального – витратах пального (в літрах) на 100 км путі пройденого автомобілем при сталому русі знаходиться по формулі:
де
В тих випадках, коли паливно-економічні властивості передбаченого до розміщення на автомобіль двигуна невідомі, для знаходження питомих витрат пального використовують приближені методи. Встановлено, що питомі витрати пального знаходяться по питомим витратам його при максимальній потужності двигуна
Під ступінню використання частоти обертання Під ступінню використання потужності При порівняльних чи приближених розрахунках дозволено приймати для всіх типів двигунів
для карбюраторних двигунів
для дизельних двигунів
Питомі витрати пального двигуна при максимальній потужності 270...310 г/кВт · г – для карбюраторних двигунів і 220 – 250 г/кВт · г – для дизельних. При розрахунках паливних характеристик сталого руху для відповідного значення потужності двигуна приймаються значення
Отримані значення заносяться в табл. 2.1.
Таблиця 2.1
По отриманим розрахунковим даним будується паливно-швидкісна характеристика автомобіля (рис. 2.1).
Рисунок 2.1 - Паливно-швидкісна характеристика автомобіля
Для знаходження витрат пального на горизонтальній дорозі доброї якості і часткового завантаження легкового автомобіля на економічній (п’ятій) передачі використовують формули (2.1) і (2.5).
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|