Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вимоги до вантажних та зачисним системам

Вантажна система повинна забезпечувати:

- Виробництво вантажних операцій закритим способом (при задраєних горловинах та оглядових люках);

- Видачу і прийом від несудових засобів вантажу з будь-якого борту, з корми, а іноді і з носа судна;

- Перекачку вантажу між танками і групами танків;

- Прийом баласту у вантажні танки як самопливом, так і насосами, а також перекачку його між танками;

- Видалення баласту;

- Поєднання вантажних і баластних операцій;

- Можливість промивання трубопроводів і насосів;

- Можливість використання системи для миття танків сирою нафтою і водою.

Вантажна система не повідомляється з системою ізольованого баласту. Однак вантажний насос допускається для аварійного видалення ізольованого баласту через знімний патрубок за погодженням з Регістром.

Зачисна система використовується не тільки для зачистки танків. по ній можна видавати вантаж, осушувати вантажні трубопроводи, виробляти мийку танків. Вантажні і зачисні системи повинні виконуватися з урахуванням таких вимог:

- Управління роботою систем повинно бути дистанційним з посту управління вантажними операціями (ПУВО);

- У вантажних танках повинні бути встановлені вимірювачі рівня, вторинні прилади яких встановлені в ПУВО;

- Оперативна запірна арматура повинна бути дистанційно керованою і мати пристрій контролю положення запірного органу;

- Кожен запірний орган повинен мати ручний привід для аварійного відкриття у разі виходу з дії дистанційного приводу.

У вантажних і зачисних системах мають бути передбачені заходи, виключають змішання різнорідних вантажів:

- Два запірні органи між магістральними трубопроводами різних груп танків;

- Виключення сальникових компенсаторів і роз'ємних з'єднань на трубах, якщо вантажі всередині магістралі і в танку, через який вона проходить, не сумісні;

- В деяких випадках - використання знімних патрубків між магістралями з різнорідними вантажами.

Повинна бути передбачена можливість осушення насосів і трубопроводів у вантажні або відстійні танки, або на берег, а самі магістралі повинні бути прокладені так, щоб забезпечувався природний слив залишків вантажу або баласту в напрямку насосів. Для передачі на берег залишків нафти, нафтопродуктів і баластної води повинен передбачатися спеціальний трубопровід, виведений в район суднового колектора.

Для осушення вантажних і зачисних трубопроводів в самих нижніх точках цих трубопроводів у вантажному насосному відділенні повинні бути передбачені відростки. Трубопроводи повинні бути розвантажені від напруг, що викликаються тепловим розширенням або деформацією корпусу з допомогою компенсаторів.

Запобіжний клапан в системах з об'ємними насосами повинен відкриватися при тиску на 10 % вище робочого.

 

 


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  5. II. Загальні вимоги до розробки екскурсії
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  10. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  11. IV. ВИБІР КОНТРОЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ТА ВИМОГИ ДО НАПИСАННЯ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ
  12. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці




Переглядів: 539

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вантажні, зачисні і баластні системи | Типи вантажних систем

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.