МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Вимоги до вантажних та зачисним системамВантажна система повинна забезпечувати: - Виробництво вантажних операцій закритим способом (при задраєних горловинах та оглядових люках); - Видачу і прийом від несудових засобів вантажу з будь-якого борту, з корми, а іноді і з носа судна; - Перекачку вантажу між танками і групами танків; - Прийом баласту у вантажні танки як самопливом, так і насосами, а також перекачку його між танками; - Видалення баласту; - Поєднання вантажних і баластних операцій; - Можливість промивання трубопроводів і насосів; - Можливість використання системи для миття танків сирою нафтою і водою. Вантажна система не повідомляється з системою ізольованого баласту. Однак вантажний насос допускається для аварійного видалення ізольованого баласту через знімний патрубок за погодженням з Регістром. Зачисна система використовується не тільки для зачистки танків. по ній можна видавати вантаж, осушувати вантажні трубопроводи, виробляти мийку танків. Вантажні і зачисні системи повинні виконуватися з урахуванням таких вимог: - Управління роботою систем повинно бути дистанційним з посту управління вантажними операціями (ПУВО); - У вантажних танках повинні бути встановлені вимірювачі рівня, вторинні прилади яких встановлені в ПУВО; - Оперативна запірна арматура повинна бути дистанційно керованою і мати пристрій контролю положення запірного органу; - Кожен запірний орган повинен мати ручний привід для аварійного відкриття у разі виходу з дії дистанційного приводу. У вантажних і зачисних системах мають бути передбачені заходи, виключають змішання різнорідних вантажів: - Два запірні органи між магістральними трубопроводами різних груп танків; - Виключення сальникових компенсаторів і роз'ємних з'єднань на трубах, якщо вантажі всередині магістралі і в танку, через який вона проходить, не сумісні; - В деяких випадках - використання знімних патрубків між магістралями з різнорідними вантажами. Повинна бути передбачена можливість осушення насосів і трубопроводів у вантажні або відстійні танки, або на берег, а самі магістралі повинні бути прокладені так, щоб забезпечувався природний слив залишків вантажу або баласту в напрямку насосів. Для передачі на берег залишків нафти, нафтопродуктів і баластної води повинен передбачатися спеціальний трубопровід, виведений в район суднового колектора. Для осушення вантажних і зачисних трубопроводів в самих нижніх точках цих трубопроводів у вантажному насосному відділенні повинні бути передбачені відростки. Трубопроводи повинні бути розвантажені від напруг, що викликаються тепловим розширенням або деформацією корпусу з допомогою компенсаторів. Запобіжний клапан в системах з об'ємними насосами повинен відкриватися при тиску на 10 % вище робочого.
Читайте також:
|
||||||||
|