МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||
Типи вантажних системНа танкерах старої споруди трехостровного типу невеликого дедвейту переважала кільцева вантажна система з паровими поршневими насосами (рис. 6). Така система має високу живучістю і маневреністю. Якщо виходить з ладу магістраль одного борту, вантаж можна викачати через магістраль іншого борту. Зачистка танків проводиться по вантажному трубопроводу за допомогою вантажних насосів через зачисні відростки меншого діаметру. У районі перемичок 2 розташовані стояки (стрілки вгору) для затоки танків під час навантаження. Переважна кількість нафтотанкерів будується з лінійною вантажний системою, яка простіше і дешевше кільцевої, дозволяє перевозити кілька сортів вантажу, зручна при кормовому розташуванні вантажного насосного відділення та використанні відцентрових насосів будь-якої продуктивності. Вантажні танки діляться на 2 – 4 групи, кожна з яких розрахована на перевезення одного сорту вантажу. До кожної групи з насосного відділення прокладена вантажна магістраль з вантажними відростками на кожен танк. Кількість вантажних відцентрових насосів відповідає кількості груп танків. Забезпечується взаємозамінність насосів за допомогою прокладених між магістралями подвійних клінкет.
На рис. 1 зображена принципова схема лінійної системи танкера з трьома групами танків такою, яку б ми побачили, якби всі інші конструкції танкера були б прозорими. Більш докладна схема в плоскому зображенні показана на рис. 3. На обох схемах для спрощення не зображена зачисна система.
На рис. 2.2 зображена система з перебіркових клінкет (їх називають іноді перебіркових дверима). Така система зазвичай використовується на танкерах, що перевозять один вантаж, хоча може бути і поділена при проектуванні і на дві - три групи з різнорідними вантажами. Коли відкриваються все клінкети, перебирання між танками втрачають своє значення, вся група танків перетворюється умовно в один танк. Вантаж стікає в кормовій танк, з якого викачується вантажним насосом. Це прискорює вивантаження, так як насос постійно працює при повній продуктивності. У той же час така система має істотні недоліки, з-за яких не знайшла широкого застосування. При несправності якого або з клінкет і необхідності звільнити один або два танки це можна зробити тільки за допомогою зачистний системи, яка обов'язково повинна бути. Виникають труднощі при митті танків. Неможливо одночасне проведення вивантаження і баластування танків. Ще один різновид лінійної вантажний системи - тунельна вантажна система. Вона буває двох типів: тунельно -трубна і туннельноканальная системи. У першому варіанті тунель прокладається в подвійному дні зазвичай на місці кіля, його називають «тунельний кіль». Висота його близько 2 метрів, у ньому прокладені вантажні і зачисні магістралі, а також комунікації. Інший варіант - тунелі є каналами для перетікання вантажу з вантажних танків через перебіркові клінкети в кормовій танк, з якого насос викачує вантаж як у звичайній лінійній системі. Такі тунелі обладнуються на танкерах без подвійного дна. З цих двох варіантів більше застосування знайшла тунельно -трубна система. Останнім часом все більше застосування знаходить роздільна вантажна система одиничних танків з використанням заглибних насосів. Такі насоси діляться на безштанговие і штангові. Перший разом з приводом розмішається поблизу кормової перебирання танка в найбільш зручному місці в колодязі, вигородженому в подвійному дні. У другому варіанті привід насоса розташований на палубі. Він з'єднується з валом насоса довгим проміжним валом (штангою). Такий насос називають ще колодязним. Завдяки розташуванню в колодязі занурювальний насос має високу всмоктувальну здатність, і додаткова зачистка після вивантаження не потрібно. У системах з зануреними насосами відсутні всмоктувальні трубопроводи, завдяки чому істотно знижуються витрати енергії при вивантаженні. Кожен нагнітальний трубопровід під'єднується до свого фланця на маніфольді. Діаметри труб зменшуються, але їх кількість на палубі значно зростає. Такі системи забезпечують високу гарантію запобігання змішання різних сортів вантажу.
Недоліками роздільної вантажний системи одиничних танків є велика кількість вантажних насосів і їх розміщення у важкодоступних місцях, необхідність заповнення танків через заглибні насоси, складність усунення протікання в ущільненнях вала насоса в гідросистемі, якщо насос має привід від гідродвигуна, складність центрування довгих приводних валів колодязних насосів.
Читайте також:
|
||||||||||||||
|