Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Способи використання вантажних систем для зачистки танків

Прагнення знизити вартість будівлі танкера призвело до розробки різних варіантів підвищення ефективності вантажних систем при видаленні залишків вантажу. Проблема зачистки викликається наступними факторами:

- У приймача насоса утворюється воронка, через яку відбувається прохват повітря. Ця воронка тим глибше, чим більше подача насоса;

- Відцентровий насос не здатний перекачувати суміш рідини з повітрям, якщо концентрація його у воді за обсягом перевищує » 10 %;

- Рівень вантажу після зриву насоса залишається великим, від 0,6 до 1,0 м, що неприпустимо.

Основне завдання при вирішенні цих проблем - не допустити завоздушіванія вантажного насоса до тих пір, поки рівень вантажу в танку не зрівняли з нижнім краєм приймача вантажний системи або створити поглиблення в районі приймача для того, щоб до моменту виникнення критичного рівня танк був би вже порожній. Це досягається за допомогою таких рішень:

- Створенням спеціальних конструкцій приймачів;

- Використанням заглибних насосів;

- Розміщенням вантажних труб в просторі подвійного дна;

- Розміщенням приймачів в колодязях, обгороджених у подвійному дні;

- Заливки вантажних насосів з розташованої вище допоміжної цистерни або з іншого вантажного танка, рівень рідини в якому вище насоса;

- вантажних систем, обладнаних вакуумними цистернами.

Рисунок 4 - Схеми приймачів із змінним перетином

 

Приклад спеціальних конструкцій приймачів показаний на рис. 10. При високому рівні вантажу плаваюче кільце - клапан 1, виготовлене з нітрильного каучуку, армованого тіріленом (рис. 4), знаходиться у упору 2, а вивантаження проводиться через патрубок 3. При зниженні рівня вантажу кільце опускається, а коли воно закриває вхід в патрубок, зачистка вантажу відбувається через щілину 4, близько розташовану до днища 5.

Схема іншого варіанту приймача представлена на рис. 4б. зачистка виробляється по стояку 1 спочатку через отвір 3, поки не опустився кульовий клапан 2, а потім через щілину 4. Подібні клапани застосовуються зараз в системах з сепараторами, в яких гази і прохвативалі повітря відокремлюються і відсмоктуються ежекторами або водокільцевими насосами, тобто у вакуумних системах зачистки вантажними насосами.

 

3.2 Вакуумне вивантаження вантажних танків.Існує кілька варіантів систем вакуумної вивантаження, а точніше, зачистки танків вантажними насосами. Розглянемо деякі з них. Найпростіший з них показаний на рис. 2.5.

Рисунок 5 - Схема простого вакуумного вивантаження: 1 - вантажний насос; 2 - нагнітальний трубопровід; 3 - вакуумна цистерна; 4 - вантажна цистерна; 5 і 6 - перепускний і прийомний трубопроводи; Ра і Рв - відповідно тиск атмосферний і вакуум.

 

Вивантаження проводиться насосом 1 через вакуумтанк 3, куди вантаж перекачується з розвантажуються танків 4, які таким шляхом повністю звільняються від вантажу. тиск у негерметізіруемом танку 4 дорівнює атмосферному, а в вакуумному танку Рв = (0,7 - 0,8) Ра. Такий спосіб не придатний для вантажу з відносно великим тиском насиченої пари, так як тут не використовується вакуумний насос, який відсмоктує з вакуумного танка повітря і пари вантажу. Вакуумна цистерна має бути з міцними стінками і повинна бути в кожній групі танків.

Якщо випаровуваність вантажу висока, необхідно для підтримки вакууму використовувати струменевий або водокільцевий насос. Схеми його включення бувають різними. Струменевий насос застосовують не тільки у вантажних системах, але і в баластних, вони теж під час спорожнення вимагають зачистки. У баластних системах струменеві насоси використовують без вакуумної цистерни. Розглянемо системи вакуумної вивантаження зі струминними і водокільцевими насосами.

На рис. 6 зображена система фірми Каррутерс.

Рисунок 6 - Схема установки фірми Каррутерс для видалення газів і повітря з всмоктувального трубопроводу: 1 - всмоктуючий трубопровід; 2 - сепаратор; 3 - поплавковий клапан; 4, 5, 7, 11 - трубопроводи забортної води; 6 - ежектор; 8 - трубопровід відсепарованої нафтопродукту; 9 повітряний патрубок; 10 - конденсатор; 12 - водокільцевий насос; 13 - вантажний насос; 14 - патрубок очищеного від газів нафтопродукту; 15 - перфоровані перегородки

 

У процесі зачистки нафтопродукт по всмоктуючому трубопроводу 1 надходить у сепаратор 2, де від нього відділяється газоповітряна суміш. Сепаратор має кілька перфорованих перегородок 15, що забезпечують сепарацію. очищенийний нафтопродукт через приймальний патрубок 14 йде у вантажний насос 13, а гази по мірі їх накопичення, коли створюється тиск, достатній для автоматичного відкриття поплавкового клапана 3, надходять до водяного ежектору 6, який подає гази в конденсатор 10. Пари конденсуються, нафтопродукт відділяється від води і по трубі 8 опускається до насоса 13, а повітря через патрубок 9 відводиться в атмосферу. Подача води для ежектора може здійснюватися проточно або по замкнутому контуру. По замкнутій системі вода циркулює по трубах 5 і 7 через ежектор, конденсатор і водокільцевий насос 12, при розімкнутої - по трубах 4, 7, і 11.

Схема установки « Вак - Стріп » наведена на рис. 7.

Рисунок 7 - Схема установки Вак-Стріп

 

Вивантаження нафтопродуктів проводиться вантажним насосом 1 по всмоктуючої магістралі 13 через сепаратор 14, який має вгорі збірник газів 11. У нормальному режимі (при досить високому рівні вантажу в танку) суміш парів і повітря, поступово накопичуючись у верхній частині сепаратора і в збірнику 11, знижує в сепараторі рівень рідини. Періодично, по досягненні цим рівнем певної величини, регулятор рівня 12 відкриватиме клапан 10 для виходу газів через вакуумний насос 7 і конденсатор 4. При цьому повітря по трубі 6 йде в атмосферу, а конденсат нафтопродукту повертається у всмоктувальну магістраль 13. Охолодження конденсату проводиться водою по трубах 5.

Коли рівень нафтопродуктів у вантажному танку знизиться до початку прохвату повітря, рівень рідини в сепараторі 14 буде знижуватися й при відкритому клапані 10. У цих умовах регулятор рівня крім підтримки цього клапана у відкритому стані буде періодично включати вакуум- насос, а потім переведе його на безперервну роботу. При переході на процес зачистки регулятор рівня почне прикривати клапан 3 на напірної магістралі 2, знижуючи подачу насоса 1 до величини, необхідної при зачистці. По закінченні зачистки танка електропривод 9 вантажного насоса вимикається термостатом 8. Фірмою Міцубісі розроблена система, зображена на рис. 8.

Рисунок 8 – Схема фірми «Міцубісі»: 1 – вантажний трубопровід; 2 – ежектор; 3 – сепараційна цистерна; 4 – трубопровід робочої рідини до ежектору; 5 – дросельна шайба; 6 – вантажний насос; 7 – датчик рівня в сепарационій цистерні; 8 – автоматичний клапан; 9 – трубопровід вантажу на берег; 10 – вентиляційна труба; 11 – вантажні танки

 

У режимі звичайної вивантаження вантаж з танка 11 через непрацюючий ежектор під дією вакууму всмоктується в сепараційні цистерну, а з неї подається на берег. Ежектор автоматично включається тоді, коли потрібно підтримати заданий рівень в цистерні 3. У режимі зачистки ежектор працює постійно, а рівень в цистерні 3 підтримується зменшенням подачі насоса 6 прикриттям клапана 8, що працює від датчика рівня 7. При цьому зберігається постійним тиск робочої рідини, що подається до ежектору через калібровану шайбу 5. Гази і пари відводяться в вивантажуваний танк.

В даний час існують і ряд інших схем вакуумної зачистки танків [1]. Вони відрізняються від наведених місцем вакуумного насоса в системі і ступенем автоматизації.

 


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. BANKING SYSTEM. Банковская система
  3. D – моделювання в графічній системі КОМПАС
  4. D. СОЦИОИДЕОЛОГИЧЕСКАЯ СИСТЕМА ВЕЩЕЙ И ПОТРЕБЛЕНИЯ
  5. Demo 7: Модель OSI (модель взаімодії відкритих систем)
  6. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  7. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  8. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  9. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  10. II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
  11. II.3. Основні способи і прийоми досягнення адекватності
  12. III етап. Системний підхід




Переглядів: 718

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Типи вантажних систем | Баластова система

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.039 сек.