Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Баластова система

Наливні судна в більшості випадків після вивантаження зворотні переходи роблять без вантажу. Для збільшення опади, поліпшення керованості і стійкості на курсі, забезпечення повного занурення гребного гвинта і зведення до мінімуму вібрації проводиться баластування судна.

При цьому приділяється серйозна увага правильному розподілу великої маси води по відсіках танкера щоб не викликати високі напруги перегину або прогину корпусу судна, що неприпустимо.

Баластова система сучасного танкера – це система ізольованого баласту. Відповідно до МАРПОЛ 73/78 на танкері може бути ще чистий баласт – прийнятий у чисті вантажні танки, і брудний баласт – прийнятий у брудні вантажні танки, що зазвичай відбувається при погіршенні гідрометеорологічних умов в рейсі.

Баластова система танкера включає в себе танки ізольованого баласту, баластні насоси, магістральні трубопроводи та прийомні патрубки, фільтри, кінгстони для прийому забортної води, відливні труби. Питання зачистки баластних танків вирішуються так само, як і вантажних танків. На танкерах, де вантажна система роздільна, там і в баластної системі використовують заглибні насоси. Окрему зачисну систему для баласту зазвичай не будують, але часто використовують для зачистки ежектори, а іноді навіть вакуумні цистерни.

Місткість танків ізольованого баласту і їх розміщення на танкері довжиною більше 150 м відповідно правилом 13 Додатка 1 до МАРПОЛ повинні створити умови безпеки в баластної рейсі:

- Осаду на міделі, м, дорівнює 2,0 +0,02 L (L - довжина судна);

- Диферент на корму не більше 0,015 L;

- Осаду на корму повинна забезпечити повне занурення гвинта.

Відповідно до існуючих правил нафтові танкери дедвейтом 600 тонн і більше, поставка яких здійснена після 6 червня 1996 року, повинні мати захист вантажних танків баластними по всій довжині вантажний зони.

Спільним для всіх танкерів є використання форпіка як носового танка ізольованого баласту. Що стосується інших танків, то є істотна відмінність між однокорпусними і двокорпусними танкерами. У однокорпусних танкерах під танки ізольованого баласту крім форпіка виділяють звичайно два симетрично розташованих бортових танка, розташованих попереду міделя. У двохкорпусних танкерах під танки ізольованого баласту використовують міжбортовий і міждонний простір. Баластні трубопроводи не повинні проходити через вантажні танки. Загальна кількість забортної води в баластної переході становить від 30 до 65 % від дедвейту залежно від гідрометеоумов.

Баластова система нефтепродуктовоза – хімовоза з подвійним корпусом приведена на рис. 9 У систему входять шість пар L- образних ізольованих баластних танків, розташованих у подвійному дні та подвійних бортах танкера. Головні трубопроводи під'єднані кожен до свого баластних відцентровому насосу погружного типу, розміщеному в баластному танку № 4 відповідного борта.

Обидві магістралі з'єднані між собою перемичкою 7. Для прийому забортної води в баластних танках № 4 з кожного борту встановлені кінгстони, з'єднані з прийомними патрубками баластних насосів через фільтри. Обидва баластних насоса під'єднані до відливним трубопроводах лівого і правого бортів. Крім того, баластні насоси на рівні верхньої палуби виведені до поперечного трубопроводу, з'єднаному з вантажним і мийним трубопроводами, використовуваними: перший – для баластування вантажних танків (у разі необхідності).

Рисунок 9 – Схема баластної системи танків ізольованого баласту т/к «Марчекан»: 1 – баластний насос; 2 – фільтр, 3 – Кінгстон коробка; 4 – баластні трюмні магістралі; 5 – Храпко; 6 – ручний привід форпікового клінкет з палуби; 7 – трюмна перемичка; 8 – палубний трубопровід

 

Другий – для заповнення морською водою відстійних танків в період мийки. Всі клінкети, за винятком палубних, забезпечені гідроприводом і управляються дистанційно з ЦПУВО.

Якщо погодні умови змушують прийняти баласт у вантажні танки, баластування і дебалластіровка їх виробляється вантажними насосами через вантажні трубопроводи з дотриманням вимог МАРПОЛ.

 


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. BANKING SYSTEM. Банковская система
  3. D. СОЦИОИДЕОЛОГИЧЕСКАЯ СИСТЕМА ВЕЩЕЙ И ПОТРЕБЛЕНИЯ
  4. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  5. III. центральная нервная система
  6. ISO9000. Як працює система управління якістю
  7. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  8. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  9. The educational system of Great Britain (Система освіти Великобританії)
  10. V. СИСТЕМА ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
  11. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  12. V. Узагальнення та систематизація знань учнів.




Переглядів: 1146

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Способи використання вантажних систем для зачистки танків | Системи мийки танків

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.