ЗБІР ЗА СПЕЦІАЛЬНЕ ВИКОРИСТАННЯ ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ
ЗБІР ЗА ВИКОРИСТАННЯ РАДІОЧАСТОТНОГО РЕСУРСУ
ЗБІР ЗА ПРОВЕДЕННЯ ГАСТРОЛЬНИХ ЗАХОДІВ
План
Тема 8. інші загальнодержавні збори та платежі
1.Збір за проведення гастрольних заходів.
2.Збір за використання радіочастотного ресурсу.
3.Збір за спеціальне використання природних ресурсів.
4. Збір за геологорозвідувальні роботи, виконані за рахунок Державного бюджету.
5. Збір за забруднення навколишнього природного середовища.
6. Єдиний збір, який справляється у пунктах пропуску через державний кордон України.
7. Збір на розвиток виноградарства, садівництва та хмелярства.
ГАСТРОЛЬНІ ЗАХОДИ – видовищні заходи, фестивалі, концерти, спектаклі, лекційні, концертні, розважальні програми, виступи пересувних циркових колективів, пересувні механізовані атракціони типу „Луна-парк”, закладів, підприємств, організацій культури, творчих колективів, у тому числі тимчасових, окремих виконавців за межами їх сценічних площадок
збір за проведення гастрольних заходів
Платник
Організатори гастрольних заходів
Об'єкт
Виручка від реалізації білетів на гастрольні заходи
Ставка
3% від виручки від реалізації білетів
Джерело
Прибуток
ЗБІР ЗА ВИКОРИСТАННЯ РАДІОЧАСТОТНОГО РЕСУРСУ – це загальнодержавний збір, який сплачується з метою формування джерела коштів на фінансування заходів щодо ефективного його використання
збір за використання радіочастотного ресурсу
Платник
Юридичні та фізичні особи – користувачі радіоелектронних засобів або радіо випромінювальних пристроїв, які мають ліцензію на використання радіочастот
Об'єкт
Операції з використання радіочастот
Ставка
Залежно від ширини смуги, визначеної в ліцензії
Джерело
A.Для юридичних осіб – собівартість продукції
B.Для фізичних осіб – власні кошти
ЗБІР ЗА СПЕЦІАЛЬНЕ ВИКОРИСТАННЯ ЛІСОВИХ РЕСУРСІВ ТА КОРИСТУВАННЯ ЗЕМЕЛЬНИМИ ДІЛЯНКАМИ ЛІСОВОГО ФОНДУ – це загальнодержавний збір за користування природними ресурсами, який установлюється з метою відшкодування витрат на відновлення лісних угідь
збір за спеціальне використання лісових ресурсів та користування земельними ділянками лісного фонду
Платник
Юридичні та фізичні особи, яким надано в постійне або тимчасове користування земельні ділянки лісового фонду
Об'єкт
Користування лісовими фондами для: заготівлі деревини, що випускається на пні, заготівлі живиці; заготівлі другорядних лісових матеріалів
Ставка
Ставки диференційовані за таксами у гривнях установлюються за :
– породами (сосна, кедр, ялинка, дуб, ясен, клен і т.д.);
– якістю деревини (ділова, дров’яна);
– сортиментами (велика, середня, мілка);
– лісотаксовими поясам та розрядам.
Джерело
А. Для юридичних осіб – собівартість продукції
В. Для фізичних осіб – власні кошти
ПЛАТА ЗА КОРИСТУВАННЯ НАДРАМИ ДЛЯ ВИДОБУВАННЯ КОРИСНИХ КОПАЛИН – це загальнодержавна плата за користування природними ресурсами України, які являють собою частину земної кори, що розташована під поверхнею суши та дном водойму і простягається до глибин доступних для геологічного визначення та освоєння
плата за користування надрами для видобування корисних копалин
Платник
Усі суб’єкти підприємницької діяльності незалежно від форм власності, які здійснюють видобування корисних копалин, включаючи підприємства з іноземними інвестиціями
Об'єкт
Обсяг фактично погашених у надрах балансових та позабалансових запасів (обсяг добувних) корисних копалин
Ставка
Нормативи плати за одиницю обсягу погашених, видобувних корисних копалин та нормативи плати до вартості добутої мінеральної сировини
Джерело
Збір за обсяги добувних корисних копалин та обсяги витрат у надрах, які не перевищують нормативні, відносяться на валові витрати виробництва та обліку;
Збір за обсяги понад нормативних втрат корисних копалин, а також обсяги їх добування понад встановленої квоти (ліміту) стягається з прибутку, що залишається у розпорядженні підприємств
ЗБІР ЗА СПЕЦІАЛЬНЕ ВИКОРИСТАННЯ ВОДНИХ РЕСУРСІВ ТА ЗБОРУ ЗА КОРИСТУВАННЯ ВОДАМИ ДЛЯ ПОТРЕБ ГІДРОЕНЕРГЕТИКИ І ВОДНОГО ТРАНСПОРТУ– це загальнодержавний збір за використання природних ресурсів, який установлюється з метою стимулювання раціонального та комплексного використання та відновлення, вирівнювання соціально-економічних умов господарювання при використанні водних ресурсів різного ступеню доступності, проведення природоохоронних та ресурсозберігаючих заходів
збір за спеціальне використання водних ресурсів
Платник
Підприємства, установи та організації незалежно від форми власності, а також громадяни – СПД, що використовують водні ресурси
Об'єкт
Фактичний обсяг води, який використовують водокористувачі, з урахуванням обсягу втрат води в їх системах водопостачання
Ставка
Нормативи збору за спеціальне використання поверхневих водних об’єктів та підземних вод встановлюються в копійках за кубічний метр
Джерело
У межах встановленого ліміту відноситься на валові витрати виробництва, а за понадлімітне використання – справляється у п’ятикратному розмірі та сплачується за рахунок прибутку, що залишається у розпорядженні водокористувача
збір за користування водами для потреб гідроенергетики
Платник
Підприємства – водокористувачі, включаючи підприємства тепло-, гідроенергетики і водного транспорту
Об'єкт
Обсяг води, пропущений через турбіни гідроелектростанцій; а для водного транспорту – тоннаж-доба експлуатації вантажних суден та місце-доба експлуатації пасажирських суден
Ставка
Нормативи збору за користування водами для потреб гідроенергетики встановлюються в копійках за 100 м3 води, пропущеної через турбіни гідроелектростанцій; за користування водою для потреб водного транспорту – в копійках за одну тоннаж-добу експлуатації вантажних суден та одне місце-добу експлуатації пасажирських суден