МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Розрахунок дефіциту водоспоживання
Дефіцит водоспоживання сільськогосподарських культур при краплин-ному зрошенні розраховують як і за інших способів поливу за формулою
паси продуктивної вологи в ґрунті на початок вегетації, мм; Р– атмосферні опади, мм; Wф– фільтрація за межі кореневмісної системи рослин (Wф=0).
Дефіцит водоспоживання розраховують за певний період часу (найчас-тіше декаду ). Розрахунок розпочинають з визначення початкового запасу во-логи. Сума дефіцитів водоспоживання за вегетаційний період відповідає зрошувальній нормі. Для встановлення режиму зрошення певної ймовірності перевищення дефіцит водоспоживання для кожної сільськогосподарської культури розраховують за ряд років (не менше 25-30).
Активний запас вологи (запас продуктивної вологи) визначають як різ-ницю між величиною вологозапасів при найменшій вологоємкості (НВ) та
величиною вологозапасів, що відповідають нижній межі допустимого вису-шування ґрунту, і визначають за формулою
де WНВ – запаси вологи в ґрунті при НВ, мм; Wmin – запаси вологи при ни-жній межі допустимого висушування ґрунту; γ – щільність кореневмісного шару ґрунту, г/см3; h – глибина розрахункового активного шару ґрунту, м; βНВ і βmin–вологість ґрунту,відповідно,при НВ і нижній межі допустимоговисушування, % від маси абсолютно сухого ґрунту. Вологість ґрунту βmin визначають у відсотках від βНВ в залежності від сільськогосподарської культури і фази її розвитку. Глибину розрахункового шару ґрунту (h) приймають диференційовано по фазах розвитку рослин за ве-гетацію у відповідності з глибиною розповсюдження основної маси коренів.
Сумарне випаровування при краплинному зрошенні для зони недостат-нього зволоження визначають за формулою
де j – коефіцієнт вологообміну приймають за табл. 4.2; μ– мікрокліматична поправка за табл. 4.3; ∑d – сума середньодобових дефіцитів вологості пові-
Коефіцієнт kк , що враховує особливості вибіркового зволоження, розра-
господарської культури і фази її розвитку, мм/мб; ki – коефіцієнт випарову-вання ґрунтом, визначають за табл. 4.6; S – частка площі живлення рослин; σ – значення коефіцієнта затінення ґрунту, наведені в табл. 4.7; Sn – площа зволоження поверхні ґрунту за табл. 4.8; ki = ki2−3 − ki1 – різниця величин
коефіцієнтів випаровування ґрунтом при двох поливах і кількості дощів.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|