Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Приклад оформлення анотації для бакалаврів (спеціалістів) та магістрів

 

 

анотаціЯ

 

Семененко Ю.В. Розробка колекції чоловічого верхнього одягу на основі творчості братів Грім. – Рукопис.

Робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавра (спеціаліста) за спеціальністю 6(7).020207 – дизайн. Херсонський національний технічний університет. Херсон, 2014.

В результаті проведеного аналізу модних тенденцій встановлено, що найпопулярнішою моделлю чоловічого верхнього одягу є пальто вільного або прямого силуету, ахроматичної гами, актуальними матеріали кашемір та шкіра. Аналіз німецького костюму дозволив визначити характерні особливості: багатошаровість, об’ємні коміри та силуети, накидки. Проаналізувавши казку братів Грім «Ганс – мій їжак» обрано головного героя (напівлюдину-напівїжака) для подальшої розробки концепції. Сформована головна концептуальна ідея колекції. Колекція спроектована для людей, що випереджають свій час та просувають свої революційні ідеї у суспільство, але на своєму шляху часто зустрічаються з нерозумінням. Головний заклик – йти вперед, долаючи перешкоди та використовуючи досвід і мудрість минулих поколінь. Методом експертної оцінки обрано одну колекцію із запропонованих варіантів та модель для виготовлення як найбільш вдалу за композиційним та колористичним рішенням.

 

анотаціЯ

 

Давидюк В.М. Національні моделі і ґлобалізація графічного дизайну другої половини XX ст. – Рукопис.

Робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра за спеціальністю 8.020207 – дизайн. Херсонський національний технічний університет. Херсон, 2014.

У роботі розглянуто проблеми національної диверсифікації та ґлобальної уніфікації графічного дизайну другої половини XX ст. Автором вивчаються японська, корейська, іранська, швейцарська, італійська і польська національні моделі. Окремо виділено графічний дизайн в Україні та країнах, які перебувають на стадії теоретичного обґрунтування власних моделей. Ґлобалізацію графічного дизайну другої половини XX ст. розглянуто у контексті “інтернаціонального стилю”, “типографічного експресіонізму”, розробки піктограм як наднаціональної візуальної мови. В результаті досліджень визначено особливості використання мотивів національного мистецтва у творах графічного дизайну як засобу візуальної ідентифікації та їхнє місце у творах, пов’язаних з естетикою постмодернізму.

Ключові слова: графічний дизайн, візуальна комунікація, ідентифікація, національні моделі, ґлобалізація, національні мотиви.

 


Читайте також:

  1. III ОФОРМЛЕННЯ І ЗАХИСТ РОБОТИ
  2. IV. Оформлення екскурсії
  3. IV. Оформлення скарги
  4. IV. ПРИКЛАДИ ТИПОВИХ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ТА ПОРЯДОК ЇХ РОЗВ’ЯЗАННЯ
  5. V. ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. VI етап. Оформлення угоди (отримання замовлення).
  7. VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій
  8. VIIІ. Особливості написання та оформлення звіту про проходження виробничої практики
  9. VІ. Особливості написання та оформлення магістерської дипломної роботи
  10. VІ. ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  11. Абсолютні синоніми (наприклад, власне мовні й запозичені) в одному тексті ділового стилю вживати не рекомендується.
  12. Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад




Переглядів: 470

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Пояснювальна записка | Додаток Д

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.