Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ІНДИВІДУАЛЬНЕ

НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНЕ ЗАВДАННЯ

Мета: розвиток навичок самостійної роботи, систематизація, поглиблення, узагальнення, закріплення теоретичних знань та практичне застосування знань студента з навчальної дисципліни.

ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ І. Теоретичні основи розробки експертних систем

ТЕМА 1. Поняття й призначення експертних систем

Схарактеризувати проблему штучного інтелекту і напрямки її розв’язання. Опишіть призначення експертних систем.

Базова література: [1 – 3]

Допоміжна література: [1, 2]

 

ТЕМА 3. Етапи розробки експертних систем

Схарактеризувати етапи розробки прототипної системи

Базова література: [1 – 3]

Допоміжна література: [1, 2]

ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ ІІ. Подання і одержання знань в експертних системах

ТЕМА 5. Семантична репрезентація знань

Пояснити, у чому полягає множинність репрезентації понять

Основна література: (1 - 3)

Додаткова література: (1, 2)

ТЕМА 6. Методи одержання знань

Подати класифікацію методів одержання знань

Базова література: [1 – 3]

Допоміжна література: [1, 2]

ТЕМА 7. Методологія структурування знань

Описати етапи структурування знань.

Описати моделі подання знань

Базова література: [1 – 3]

Допоміжна література: [1, 2]


ДИДАКТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ САМОСТІЙНОЇ


Читайте також:

  1. VII. Індивідуальне завдання
  2. Групове та індивідуальне спорядження для походів різної категорії складності
  3. Дух — це об'єктивно існуюче, надіндивідуальне начало, здатне спрямовувати діяльність людини і суспільства.
  4. Індивідуальне дорадництво
  5. Індивідуальне завдання
  6. Індивідуальне завдання
  7. Індивідуальне завдання
  8. ІНДИВІДУАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ
  9. ІНДИВІДУАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ
  10. Індивідуальне завдання
  11. Індивідуальне завдання




Переглядів: 546

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТЕМА 3. Етапи розробки експертних систем | Мета виробничо-технологічної практики

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.