Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ІНДИВІДУАЛЬНЕ

НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНЕ ЗАВДАННЯ

Мета: розвиток навичок самостійної роботи, систематизація, поглиблення, узагальнення, закріплення теоретичних знань та практичне застосування знань студента з навчальної дисципліни.

ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ І. Теоретичні основи розробки експертних систем

ТЕМА 1. Поняття й призначення експертних систем

Схарактеризувати проблему штучного інтелекту і напрямки її розв’язання. Опишіть призначення експертних систем.

Базова література: [1 – 3]

Допоміжна література: [1, 2]

 

ТЕМА 3. Етапи розробки експертних систем

Схарактеризувати етапи розробки прототипної системи

Базова література: [1 – 3]

Допоміжна література: [1, 2]

ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ ІІ. Подання і одержання знань в експертних системах

ТЕМА 5. Семантична репрезентація знань

Пояснити, у чому полягає множинність репрезентації понять

Основна література: (1 - 3)

Додаткова література: (1, 2)

ТЕМА 6. Методи одержання знань

Подати класифікацію методів одержання знань

Базова література: [1 – 3]

Допоміжна література: [1, 2]

ТЕМА 7. Методологія структурування знань

Описати етапи структурування знань.

Описати моделі подання знань

Базова література: [1 – 3]

Допоміжна література: [1, 2]


ДИДАКТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ САМОСТІЙНОЇ


Читайте також:

  1. VII. Індивідуальне завдання
  2. Групове та індивідуальне спорядження для походів різної категорії складності
  3. Дух — це об'єктивно існуюче, надіндивідуальне начало, здатне спрямовувати діяльність людини і суспільства.
  4. Індивідуальне дорадництво
  5. Індивідуальне завдання
  6. Індивідуальне завдання
  7. Індивідуальне завдання
  8. ІНДИВІДУАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ
  9. ІНДИВІДУАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ
  10. Індивідуальне завдання
  11. Індивідуальне завдання




Переглядів: 498

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТЕМА 3. Етапи розробки експертних систем | Мета виробничо-технологічної практики

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.