Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Індивідуальне завдання

Чи правильно написане рівняння А + В × х = С, якщо величини мають вказану розмірність? Якщо ні, то чи можна виправити помилку шляхом переведення величин в інші одиниці? Якщо так, то у яких одиницях буде виражено х?

1) [А] = кг; [В] = м3; [С] = кг;

2) [A] = Н; [В] = см2; [С] =Па;

3) [А] = Н; [В] = м; [C] = кг м / с2;

4) [А] = м; [В] = с; [С] = км;

5) [А] = Дж; [В] = Н [С] = Дж;

6) [А] = Гц; [В] = Гц [С] = с-1;

7) [А] = кг; [В] = м3; [С] = г;

8) [А] = Н; [В] = м2; [С] = Н;

9) [А] = кг; [В] = кг / м3; [С] = Н;

10) [А] = Вт; [В] = 1; [С] = Дж / с.

 

Завдання 1.4. Переведіть об’ємну витрату газу 1,25 м³/год у см³/с.

Розв’язання:

Такі задачі зручно розв’язувати, використовуючи метод розмірних співвідношень, таких як 1000 м/км, 3600 с/год (читаються: “метрів у кілометрі”, “секунд у годині”) тощо. Розмірні співвідношення ставлять у чисельнику або знаменнику таким чином, щоб непотрібні розмірності скоротилися. Якщо якась розмірність має степінь, що відрізняється від одиниці, треба піднести у відповідний степінь розмірне співвідношення та його розмірність. Використаємо розмірні співвідношення: 100 см/м та 3600 с/год. Маємо:

Для самостійної роботи: переведіть: а) густину 3,8 г/см3 у кг/м3; б) тиск 18фунтів на квадратний дюйм у МПа (розмірні співвідношення: 25,4 мм/дюйм;0,4535 кг/фунт); в) теплоємність 9,5 кал/(моль·°С) у Дж/(моль·К) (4,1868Дж/кал).


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання
  4. II. Завдання на проект.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 436

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Індивідуальне завдання | Індивідуальне завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.