Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Індивідуальне завдання

Визначте вимірність і назву величини, розрахованої за вказаною формулою. Вкаж1ть назви фізичних величин, що входять у формулу, і назви одиниць їх виміру.

1) А = F × s × соs a ([F] = Н; [s] = м; [α] = рад);

2) N = А/t ([А] = Дж; [t] = c);

3) s = a × t2/2 ([а] = м/с2; [t] = с);

4) ρ = М/(а × b × с) ([М] = кг; [а] = [b] = [c] = м);

5)F = m × a ([m] = кг; [а] = м/с2);

6) N = U × I ([U] = B; [1] = A);

7) v = 2gH ([g] =м/с2;[H] = м);

8) а = F/m ([F] = Н; [m] = кг);

9)s = v × t ([v] = м/с [t] =с);

10) v == ω × R ([ω] = с-1; [R] = м);

Завдання 1.3. Чи правильно записане рівняння Ах² + В = С, якщо величини мають вказану розмірність: [А] = Па; [В] = Н; [С] = кг·м/с² Якщо правильно, то яку розмірність матиме шукана величина х? Якщо ні, то чи можна виправити помилку шляхом переведення якоїсь величини в інші одиниці?

Розв’язання:

Використовуючи третє та друге правила перетворення розмірностей, маємо умови правильного написання рівняння: [Ах² + В] = [С]; [Ах² + В] = [Ах²] =[В], отже, [В] = [С]. Перевіримо останню умову: оскільки Н = кг·м/с² – рівняння записано правильно. Визначимо розмірність х. З першого правила випливає:

[Ах²] = [А]·[х]². Отже, враховуючи, що [Ах²] = [В], маємо: [х]² = [В]/[А] =Н/Па. Оскільки Па = Н/м², [х]² = м² і, нарешті, [х] = м.

Для самостійної роботи:

а) [А] = кг; [В] = кг; [С] = Н;

б) [А] = с²; [В] = м²; [С] = см²;

в) [А] = Дж; [В] = Дж; [С] = кг·м²/с².


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання
  4. II. Завдання на проект.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 449

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ОДИНИЦІ СИСТЕМИ СІ | Індивідуальне завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.